کلانتری: فجر با ترکیب هجومی به میدان می رود

به گزارش رپید دانلود، اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل نفت آبادان توضیحاتی را اعلام کرد.

کلانتری: فجر با ترکیب هجومی به میدان می رود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل صنعت نفت آبادان گفت: باید بگویم خیلی خوشحالم که در خوزستان هستم. شهر مقدس آبادان، شهر مقاومت و حماسه و شهری که با نام تیم ما، شهید سپاسی عجین شده است که واقعا شهید سپاسی مثل تمام عزیزانی که در جنگ بودند از کشور دفاع کرد. برای همه عزیزان کشورم، مخصوصا خوزستان و مردم آبادان آرزوی موفقیت و سلامت می کنم .

سرمربی فجر در خصوص این بازی گفت: ملاقات های صنعت نفت آبادان و فجر شهید سپاسی همواره جزء بازی های دیدنی بوده اند. چه زمانی که من سرمربی بودم و یا چه زمانی که مربیان عزیز دیگری بودند، یک بازی خیلی خوب، تماشاگرپسند و جوانمردانه از آب درآمده است و حتما فردا شب هم همین اتفاق خواهد افتاد. مردم استان فارس و مخصوصا آبادان و شیراز همواره کنار هم بودند و ما دوستان خیلی زیادی را در آبادان داریم. این رفاقت و رقابت ها باعث یک بازی جوانمردانه می شوند.

کلانتری در خصوص 2 باخت تیمش در لیگ برتر اظهار کرد: سهم ما از 2 بازی آخر، 2 باخت بوده است. در بازی نخست به گواه کارشناسان یک گل آفساید به ما زدند، اما ما اعتراضی نکردیم. در بازی دوم هم مقابل تیم خوب گل گهر سیرجان که به نظرم برای قهرمانی می جنگد، پایاپای بازی کردیم و در دقیقه 90 یک اوت اشتباه گرفته شد و آن اوت به کرنر تبدیل شد و ما گل خوردیم. ما اگر قصد داشتیم جوانمردانه بازی نکنیم آن بازی را نمی باختیم و می توانستیم خیلی اعتراض کنیم.

او ادامه داد: با وجود 2 باخت از تیمم راضی هستم. بچه ها کوشش کردند اشتباهاتشان را کم نمایند. فردا صد در صد یک بازی هجومی از فجر شاهد هستیم. شک نکنید که بچه ها با تمام وجود کار می نمایند و یک ترکیب هجومی و تماشاگر پسند داریم. ان شاءالله که بتوانیم نتیجه را به سود خودمان تمام کنیم.

کلانتری در خاتمه خاطر نشان کرد: من وارد مسائل بودجه ای و تیم های دیگر نمی شوم و فقط از تیم خودم صحبت می کنم. از سپاه کشور و استانمان تشکر می کنم که از سال گذشته اجازه ندادند هیچ دغدغه ای داشته باشیم. این مطلب مهمی بود. وقتی امکانات ما سر جایش باشد حتما به موفقیت می رسیم.

بیشتر بخوانید

  • مهربان به تیم فوتبال فجر شهید سپاسی پیوست
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1246

به "کلانتری: فجر با ترکیب هجومی به میدان می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلانتری: فجر با ترکیب هجومی به میدان می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید