چگونه 5433 تن آسفالت در 6 روز مصرف شد؟ ، رخت نو برای 30 خیابان جنوب شهر

به گزارش رپید دانلود، 30 معبر و خیابان پررفت وآمد منطقه 18 با اجرای عملیات عمرانی، طی 6 روزکاری آسفالت شد و رخت نو به تن کرد.

چگونه 5433 تن آسفالت در 6 روز مصرف شد؟ ، رخت نو برای 30 خیابان جنوب شهر

به گزارش خبرنگاران آنلاین، مسئولان شهرداری منطقه 18 با اجرای طرح خدمت در محله ها و شناسایی مسائل و مسائل شهروندان برای برطرف آن قدم برمی دارند و بر همین اساس عملیات عمرانی ویژه از جمله تراش، لکه گیری و آسفالت در معابر و خیابان های منتخب به اجرا عایدی.

محمدجواد خسروی شهردار منطقه 18 درباره اجرای این طرح شرح داد: این پروژه با کوشش همکارانم در معاونت فنی و عمران طی 6 روز کاری از 12 تا 18 شهریورماه در محدوده معابر منتخب این منطقه به اجرا در آمده است. در این بازه زمانی بیش از 5433 تن آسفالت مرغوب و باکیفیت برای بهسازی و آسفالت 30 معبر و خیابان پر رفت وآمد مورد استفاده نهاده شد.

خسروی با بیان اینکه این پروژه در قالب طرح خدمت و با شناسایی معابر و خیابان های نیازمند بهسازی و بازسازی که به وسیله کارشناسان اولویت بندی شده بود، به اجرا در آمده، اضافه نمود: پیرو دستورالعمل اجرایی طرح خدمت، عملیات عمرانی تراش و روکش مکانیزه، لکه گیری و بعلاوه روکش دستی و آسفالت در بلوارهای معلم، مدائن، الغدیر و شهدای دانش آموز و بیش از 30 معبر و خیابان منتخب انجام شد.

شهردار منطقه 18 درباره سایر قعالیت های عمرانی اجرا شده در این بازه زمانی شرح داد: در2 معبر بلوار مدائن و شهدای دانش آموز درزگیری آسفالت به طول تقریبی5580 مترو بازسازی جدول ها به طول 350 متر با ملات پلیمری و بدون تخریب اجرا شده است.

عملیات عمرانی تراش و روکش مکانیزه، روکش دستی و لکه گیری در معابر تعیین شده، پیاده روها و نیز عملیات لکه گیری بر پایه پیغام های مردمی و گزارش شهروندان به طور مستمر انجام می گردد

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1469

به "چگونه 5433 تن آسفالت در 6 روز مصرف شد؟ ، رخت نو برای 30 خیابان جنوب شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه 5433 تن آسفالت در 6 روز مصرف شد؟ ، رخت نو برای 30 خیابان جنوب شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید