نتایج واکسن ایرانی امیدوارکننده بوده است، به تورهای واکسن کرونا اعتماد نکنید

به گزارش رپید دانلود، خبرنگاران/البرز معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی البرز در خصوص تورهای واکسن که این روزها توسط برخی سوداگران به راه افتاده است، هشدار داد و گفت: مردم مراقب باشند و به هیچ وجه به این دلالان سلامت اعتماد نکنند.

نتایج واکسن ایرانی امیدوارکننده بوده است، به تورهای واکسن کرونا اعتماد نکنید

دکتر محمد نوری سپهر در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: هر عاملی که باعث تجمع و دورهمی شود، شیوع مجدد کرونا را به دنبال دارد بنابراین با وجود اینکه شب یلدا از سنت های قدیمی ایرانیان بوده و هست ولی نباید به بهانه آن، بزرگترها و خانواده ها را مبتلا به بیماری کنیم .

نوری سپهر تأکید کرد: امسال باید هر خانواده، شب یلدا را دور از اقوام و دوستان خود با رعایت پروتکل های بهداشتی بگذراند .

وی گفت: مطالعات زیادی در دنیا اجرا شده که نشان می دهد اولین عامل ابتلا به کرونا، اجتماعات و دور همی های کوچک و بزرگ است.

نوری سپهر در خصوص تولید واکسن در دنیا و کشور و لزوم واکسیناسیون گفت: دنیا به پیشرفت های خوبی دست یافته است، اما هیچ یک از این واکسن ها هنوز امتحان خود را پس نداده اند و نباید در تهیه آنها شتابزدگی صورت گیرد. ضمن اینکه کشور ما تجارب و سابقه درخشانی در تولید واکسن و صادرات آن به دنیا داشته است و باید به دانشمندان کشورمان اعتماد کنیم و اجازه دهیم تا مطالعات آن نهایی شود. تا به امروز نتایج حاصله امیدوار کننده بوده است و انشالله به تولید واکسن دست خواهیم یافت و با اطمینان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت .

وی در خاتمه در خصوص تورهای واکسن که این روزها توسط برخی سوداگران به راه افتاده است، هشدار داد و گفت: مردم مراقب باشند و به هیچ وجه به این دلالان سلامت اعتماد نکنند .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 720

به "نتایج واکسن ایرانی امیدوارکننده بوده است، به تورهای واکسن کرونا اعتماد نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج واکسن ایرانی امیدوارکننده بوده است، به تورهای واکسن کرونا اعتماد نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید