مهاجم رئال مادرید کرونا گرفت

به گزارش رپید دانلود، نشریه مارکای اسپانیا گفت که در دور جدید تست های کرونا که روز گذشته (دوشنبه) از بازیکنان تیم فوتبال رئال مادرید به عمل آمد معین شده که یکی از آنها به این ویروس مبتلا شده است.

مهاجم رئال مادرید کرونا گرفت

نشریه آ اس اسپانیا نیز این موضوع را تأیید کرده اما اسمی از این بازیکن نبرده است. در همین حال دیگری نشریه چاپ مادرید یعنی مارکا هویت این بازیکن را فاش کرده و نوشته است که ماریانو دیاس آن بازیکنی است که در فاصله کوتاه میان تست های قبلی تا دور جدید به این ویروس مبتلا شده است. گویا ماریانو در تعطیلات کوتاهی که در پایان پایان لالیگا به بازیکنان رئال مادرید پیش از بازگشت به تمرینات برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا داده شده، به کرونا مبتلا شده است.

به همین دلیل او به خانه اش فرستاده شده تا دوران قرنطینه را در آنجا سپری کند. همچنین او امروز از شرکت در تمرینات معاف شد و بدون برقراری هیچ گونه ارتباطی با سایر اعضای تیم اردوی کهکشانی ها را ترک کرد. به این ترتیب با توجه به مدتی که برای بهبودی او از بیماری کرونا لازم است، غیبتش در بازی برگشت مقابل منچسترسیتی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی است.

رئال مادرید کمتر از دو هفته دیگر باید به انگلیس برود تا بازی برگشتش مقابل منچسترسیتی را انجام دهد و برای جبران باخت خانگی 2 بر یکش در دور رفت تلاش کند.

منبع: فرارو
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 473

به "مهاجم رئال مادرید کرونا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم رئال مادرید کرونا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید