متقاضیانی که پیامک طرح اقدام ملی مسکن دریافت نکرده اند، چه کار نمایند؟ ، جزئیات واحدهای مسکن ملی افتتاح شده

به گزارش رپید دانلود، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: متقاضیانی که هنوز پیامک طرح اقدام ملی مسکن دریافت نکرده اند هرچه سریعتر از دستگاه های ذی ربط پیگیری نمایند.

متقاضیانی که پیامک طرح اقدام ملی مسکن دریافت نکرده اند، چه کار نمایند؟ ، جزئیات واحدهای مسکن ملی افتتاح شده

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در تبادل نظر با خبرنگاران با بیان اینکه 400 هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن اجرایی و ساماندهی شده اند گفت: افراد و متقاضیان به پروژه ها متصل شده اند و معین تکلیف واحد ها اجرا شده است.

او ادامه داد: واگذاری زمین برای 335 هزار واحد اجرا شده به طوری که زمین 40 هزار واحد واگذار شده و زمین 95 هزار واحد هم در روز های گذشته به متقاضیان اهدا شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان نمود: در مجموع زمین 135 هزار واحد واگذار شده و 11 هزار و 560 واحد هم از واحد های طرح اقدام ملی مسکن افتتاح شده است.

او تاکید نمود: 253 هزار واحد باقی مانده است که بخشی از این واحدها به متقاضیان متصل شده و بخشی از این پروژه هم در بافت های فرسوده واقع شده است که در حال اجرای آن هستیم.

معاون وزیر راه وشهرسازی شرح داد: در مجموع تمام این پروژه ها معین تکلیف شده و بعضی از پروژه ها هم در مراحل نهایی قرار دارند و هم اکنون معین شده که کدام پروژه به چه فرد یا دستگاهی تعلق دارد.

محمود زاده تاکید نمود: دو مصوبه در سال های 94 و 96 یکی از سوی هیات دولت و دیگری از سوی شورای عالی مسکن مصوب و ابلاغ شد با این مضمون که پروژه های کمتر از 30 درصد پیشرفت فیزیکی مسکن مهر و یا پروژه های فاقد متقاضی از سرفصل مسکن مهر به عنوان پروژه های بلاتکلیف خارج شوند که این اقدام اجرا شده و بعضی از آن ها به طرح مسکن ملی متصل شده اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: از 11 هزار و 560 واحد افتتاح شده مسکن ملی که اول آبان با حضور رئیس جمهور افتتاح و بهره برداری شد کمتر از 2 هزار واحد، مسکن مهری هستند که به طرح اقدام ملی مسکن متصل شده اند و با تمهیدات دولت به جریان فراوری مسکن پیوستند.

محمود زاده با بیان اینکه متقاضیانی که تا به امروز پیامک طرح اقدام ملی مسکن را دریافت ننموده اند حتماً به سایت وزارت راه و شهرسازی مراجعه و یا با بخش های زیر مجموعه تماس بگیرند ادامه داد: متقاضیانی که واحد های آن ها در شهر های زیر 25 هزار نفر واقع شده است به بنیاد مسکن، متقاضیانی که واحد های آن ها در شهر های جدید است به شرکت عمران شهر های جدید و متقاضیان سایر پروژه ها هم به ادارات کل راه و شهرسازی استان ها مراجعه نمایند و پیگیر پیامک واحد خود باشند.

او ادامه داد: ممکن است بعضی از متقاضیان پیامک های تبلیغاتی خود را قطع نموده باشند و به همین دلیل پیامک های مسکن ملی را دریافت ننمایند بنابراین ما برای متقاضیانی که پیامک دریافت ننموده اند فرصت در نظر می گیریم تا آورده خود را تکمیل نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 630

به "متقاضیانی که پیامک طرح اقدام ملی مسکن دریافت نکرده اند، چه کار نمایند؟ ، جزئیات واحدهای مسکن ملی افتتاح شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متقاضیانی که پیامک طرح اقدام ملی مسکن دریافت نکرده اند، چه کار نمایند؟ ، جزئیات واحدهای مسکن ملی افتتاح شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید