اولین همایش بین المللی خلیج فارس در کیش

به گزارش رپید دانلود، مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاد دانشگاهی یازدهمین همایش ملی و نخستین همایش بین المللی علمی- فرهنگی خلیج فارس را به مناسبت روز ملی خلیج فارس در جزیره کیش برگزار می کند.

اولین همایش بین المللی خلیج فارس در کیش

سعید پورعلی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، از برگزاری یازدهمین همایش ملی و نخستین همایش بین المللی خلیج فارس خبر داد:

با توجه به اهمیت و موقعیت ژئوپلیتیکی خلیج فارس در کشور و ضرورت توجه به آن در نظام بین الملل، برای نخستین بار همایش بین المللی خلیج فارس از سوی مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران 25 اردیبهشت با رویکردی کاربردی در جزیره کیش برگزار می شود.

وی برگزاری یازدهمین همایش ملی و نخستین همایش بین المللی علمی- فرهنگی خلیج فارس را بستر و ظرفیتی مناسب برای ارائه دستاوردهای محققان و دانشجویان حوزه مطالعات مربوط به خلیج فارس دانست تا آخرین دستاوردهای علمی در این حوزه را در محورهای تعیین شده که ابعاد جهانی و بین المللی دارد، مورد بررسی قرار دهند.

دبیر این همایش گفت، همایش خلیج فارس با مشارکت سازمان ها و انجمن های ملی و بین المللی، دانشگاه ها و مراکز علمی- تحقیقاتی در محورهای فرهنگ، هنر و معماری، گردشگری، سیاست، ژئوپلتیک، تاریخ و باستان شناسی، جغرافیا و محیط زیست، سرمایه گذاری و زیرساخت و تأسیسات توسعه خلیج فارس برگزار می شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در ادامه از تمدید زمان ارسال مقاله به دبیرخانه همایش برای متقاضیان و پژوهشگران تا هفتم اردیبهشت ماه 1395 خبر داد و افزود:

علاقه مندان می توانند برای ارسال مقالات علمی و پژوهشی خود و همچنین کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از محورهای همایش به سایت www.persiangulf-co.ir مراجعه کنند. مقالات منتخب در کتاب مجموعه مقالات همایش منتشر خواهد شد و به نویسندگان مقالات پذیرفته شده گواهی پذیرش اهدا می شود.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1353

به "اولین همایش بین المللی خلیج فارس در کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین همایش بین المللی خلیج فارس در کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید