لیگ برتر فوتبال، صدرنشینی گل گهر با پیروزی در مشهد، رجحان مس و آلومینیوم برای عقب نماندن از قافله مدعیان

به گزارش رپید دانلود، هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با پیروزی تیم های گل گهر سیرجان، مس رفسنجان و آلومینیوم اراک و تساوی در یک ملاقات دیگر سرانجام یافت.

لیگ برتر فوتبال، صدرنشینی گل گهر با پیروزی در مشهد، رجحان مس و آلومینیوم برای عقب نماندن از قافله مدعیان

به گزارش خبرنگاران، هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با انجام چهار ملاقات همزمان از ساعت 15 عصر امروز (آدینه - 19 آذر ماه) پیگیری شد که نتیجه این ملاقاتها به توضیح زیر است:

نفت مسجدسلیمان یک - ذوب آهن اصفهان یک

گل ها: کرار جاسم (37) برای نفت مسجدسلیمان و محمد خدابنده لو (65) برای ذوب آهن

اخطار: مجتبی لطفی (نفت مسجدسلیمان)

پدیده مشهد یک - گل گهر سیرجان 2

گل ها: ابوالفضل عکاشه (60) برای پدیده و سعید صادقی (64) و رضا شکاری (70) برای گل گهر

اخطار: مهرداد بایرامی (پدیده)

مس رفسنجان 3 - تراکتور تبریز 2

گل: گادوین منشا (33 - پنالتی)، مجید علیاری (67) و فراز امامعلی (84) برای مس رفسنجان و ابوالفضل رزاق پور (65) و محمد قنبری (92) برای تراکتور

اخطار: مجید علیاری، مهرداد رضایی و فرشاد محمدی مهر (مس رفسنجان) و سامان نریمان دنیا، محمد مسلمی پور و عبدالله حسینی (تراکتور)

آلومینیوم اراک یک - فجرسپاسی شیراز صفر

گل: محمود قائدرحمتی (80) برای آلومینیوم

اخطار: امیر هوشمند (آلومینیوم) و رضا آقابابایی و میلاد احمدی (فجرسپاسی)

گل گهر با پیروزی خارج از خانه در مشهد مقابل پدیده با 19 امتیاز هم امتیاز سپاهان در بالای جدول شد و به لطف پیروزی در بازی رو در رو مقابل شاگردان قلعه نویی در صدر جدول نهاده شد. آلومینیوم هم مقابل فجرسپاسی با یک گل به پیروزی رسید و 19 امتیازی شد و پایین تر از گل گهر و سپاهان در جایگاه سوم جدول ایستاد. دیگر تیم پیروز هفته نهم مس رفسنجان بود که تراکتور را در خانه با شکست بدرقه کرد. شاگردان ربیعی با سه امتیاز ملاقات مقابل تیمِ زوانیمیر سولدو 17 امتیازی شده و بالاتر از پرسپولیس در رتبه پنجم نهاده شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1265

به "لیگ برتر فوتبال، صدرنشینی گل گهر با پیروزی در مشهد، رجحان مس و آلومینیوم برای عقب نماندن از قافله مدعیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، صدرنشینی گل گهر با پیروزی در مشهد، رجحان مس و آلومینیوم برای عقب نماندن از قافله مدعیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید