پخش بازی های جام جهانی به وسیله سکوهای داخلی

به گزارش رپید دانلود، به گزارش خبرنگاران، عیسی زارع پور در کانال شخصی خود در یک پیغام رسان بومی نوشت: سال جاری با تدبیر خوب سازمان صدا و سیما پخش زنده بازی های جام جهانی غیر از تلویزیون و رادیو به وسیله سکوهای داخلی هم صورت گرفت. من هم به اتفاق تعدادی از معاونین به وسیله تلوبیون بازی را در اتاق جلسات وزارتخانه دیدیم. انصافاً کیفیت تصویر هم خوب بود.

پخش بازی های جام جهانی به وسیله سکوهای داخلی

البته ارائه این کیفیت نتیجه زحمات چند هفته اخیر همکارانم در بخش های مختلف وزارتخانه و نیز همکاری اپراتورها ی مخابراتی بوده تا تماشا این تصاویر برای هموطنان عزیز تجربه خوبی را رقم بزند. افزایش ظرفیت نقاط تبادل ترافیک اینترنت (IXps) در شهرهای تهران, شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد حل مشکل اشباع (congestion) بین اپراتورها، افزایش منابع پردازشی مورد احتیاج سکوهای پخش زنده و چندین اقدام دیگر از جمله کارهایی بود که در این مدت انجام شد.

راضیم که اعلام کنم در حین بازی ایران و انگلیس، ترافیک داخل کشور بیش از 1500 گیگا بیت بر ثانیه افزایش یافت و رکورد جدیدی در این حوزه ثبت شد.

ما تا انتها بازی های جام جهانی در کنار هموطنان عزیز هستیم و تلاشمان این است با پایش و ارتقای مداوم زیر ساخت های ارتباطی کشور تجربه کاربری خوبی را برای هموطنان عزیز در طول مشاهده بازی های جام جهانی رقم بزنیم.

راضی میشوم همینجا تجربیات خودتون رو در این زمینه با من به اشتراک بگذارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1401 بروزرسانی: 2 آذر 1401 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1499

به "پخش بازی های جام جهانی به وسیله سکوهای داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش بازی های جام جهانی به وسیله سکوهای داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید