طراحی سایت: لایحه نو برای ساده سازی شرایط استفاده از سایتها و پلتفرمها

به گزارش رپید دانلود، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، احتمال کمی وجود دارد که کاربران شرایط استفاده از سرویس(قوانین) یک وب سایت را به طور کامل مطالعه نمایند. این امر نیز علت ساده ای دارد، بسیاری اوقات شرایط استفاده از سرویس بسیار طولانی هستند و درک معانی آن سخت است.

طراحی سایت: لایحه نو برای ساده سازی شرایط استفاده از سایتها و پلتفرمها

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

بعضی از پلتفرم ها خلاصه ای از بیانیه قوانین خود را برای کاربران ارائه می نمایند. اما تعداد آنها بسیار محدود است و چنین اقدامی هنوز به هنجار تبدیل نشده است.

به همین دلیل گروهی از قانونگذاران دموکرات و جمهوریخواه تصمیم دارند این فرایند را تغییر دهند. آنها لایحه برچسب زنی طراحی و خوانا بودن شرایط استفاده یا TLDR را ارائه نموده اند.

این قانون در صورت تصویب کسب وکارهای آنلاین را ملزم می نماید تا خلاصه ای مشابه برچسب مواد تشکیل دهنده ماده غذایی را در بالای توافقنامه شرایط استفاده از سرویس هایشان ارائه نمایند. بعلاوه قراردادها با محققان برای انجام پژوهش به وسیله استفاده از برچسب های XMLرا ساده تر نمایند. براین اساس پلتفرم ها ملزم هستند هرگونه نشت داده ها را گزارش و بعلاوه اطلاعاتی درباره آن ارائه نمایند که آیا یک کاربر قادر به حذف داده هایش است یا خیر و چگونه می تواند این کار را انجام دهد.

در بیانیه لوری تاراهان، یکی از نمایندگان ارائه نماینده این لایحه آمده است: توافقنامه های قوانین استفاده از سرویس برای مدتی طولانی مصرف نمایندگان را مجبور نموده یا تمام شرایط شرکت را قبول نمایند یا دسترسی به وب سایت و اپ را به طور کامل از دست بدهند. هیچ جایگزین و گزینه واقعی در این باره وجود ندارد.

این گروه از نمایندگان کنگره آمریکا به تحقیقی در 2012 میلادی اشاره نموده اند که طبق آن به طور میانه 76 روز کاری طول می کشد تا یک شهفرایند آمریکایی تمام شرایط استفاده از سرویس را بخواند.

بعلاوه این قانون آنالیز قراردادها را به وسیله استفاده از تگ های XML برای محققان آسان می نماید و از آن ها می خواهد هرگونه نقض اخیر داده ها را افشا نمایند، و اطلاعاتی در خصوص اینکه آیا کاربر می تواند داده های خود را حذف کند و نحوه انجام این کار را ارائه دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1326

به "طراحی سایت: لایحه نو برای ساده سازی شرایط استفاده از سایتها و پلتفرمها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: لایحه نو برای ساده سازی شرایط استفاده از سایتها و پلتفرمها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید