قول رئیس جدید کمیته برگزاری المپیک برای بهبود برابری جنسیتی

به گزارش رپید دانلود، به گزارش خبرنگاران، به دنبال کنار رفتن یوشیرو موری از ریاست کمیته برگزاری بازی های المپیک توکیو که به دلیل اظهارت زن ستیزانه وی انجام شد، خانم سیکو هاشیموتو جایگزین وی شد.

قول رئیس جدید کمیته برگزاری المپیک برای بهبود برابری جنسیتی

در گزارش سایت Kyodo news آمده است: سیکو هاشیموتو که تا پیش از این به عنوان وزیر بازی های المپیک فعالیت داشت، با تاکید بر اینکه COVID-19 و مبارزه با آن در برگزاری بازی ها جزو مهمترین برنامه هاست، قول داد که برابری جنسیتی را بهبود بخشد و برای بازی هایی امن و مطئن کوشش کند.

رئیس جدید کمیته برگزاری بازی های المپیک توکیو همچنین اینگونه اعلام نموده که یوشیهیده سوگا نخست وزیر ژاپن از تصمیم خود برای کار در جهت میزبانی بازی هایی که مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت حمایت می نماید.

بر اساس این گزارش سیکو هاشیموتو که از این پس باید او را به عنوان رئیس کمیته برگزاری بازی های المپیک توکیو شناخت در حالی بر کوشش برای بهبود جنسیتی تاکید نموده که دو سال پیش در زمینه توانمندسازی زنان و برابری جنسیتی فعالیت داشت و این مسئولیت را در در ارتباط با مسئولیت های مربوط به بازی های توکیو عهده دار شد.

همچنین عدم حضور وی در جلسه رژیم در سال 2000 برای زایمان ، مجلس را بر آن داشت تا برای اولین بار به اعضای خود اجازه مرخصی زایمان دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 828

به "قول رئیس جدید کمیته برگزاری المپیک برای بهبود برابری جنسیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول رئیس جدید کمیته برگزاری المپیک برای بهبود برابری جنسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید