کشتی آزاد قهرمانی دنیا؛ آخرین ایرانی برای مدال می جنگد

به گزارش رپید دانلود، تهران (پانا) - مسابقات شانس مجدد دو وزن پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا از ظهر امروز در شهر اسلو نروژ برگزار گردید.

کشتی آزاد قهرمانی دنیا؛ آخرین ایرانی برای مدال می جنگد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 70 کیلوگرم عرفان الهی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر جینتارو موتویاما دارنده مدال برنز زیر 23 سال دنیا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 4 بر 2 از سد نیکولای گراحمز از مولداوی گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. الهی در این مرحله مقابل ارنظر آکمات علی اف از قرقیزستان با نتیجه 8 بر 8 مغلوب گردید و با توجه به پیروزی این کشتی گیر مقابل حریف روس در ملاقات نیمه نهایی، الهی به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه در یک کشتی نزدیک با نتیجه 6بر 5 مغلوب آرمان آندراسیان از ارمنستان شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور نخست با نتیجه 4 بر صفر الیزبار اودیکادزه از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر رادو لیفتر از مولداوی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 6 بر 1 علیشیر یرگالی دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. گلیج در این مرحله به مصاف کایل اسنایدر قهرمان المپیک و دنیا از آمریکا رفت اما در یک کشتی نزدیک با نتیجه 3 بر 2 مغلوب گردید و به ملاقات رده بندی رفت. حریف وی در این ملاقات به مصاف باتزول اولزیسایخان دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان می رود.

رقابت های رده بندی و فینال دو وزن پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا از ساعت 19:30 امشب برگزار می گردد تا تکلیف تیم های برتر معین گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1162

به "کشتی آزاد قهرمانی دنیا؛ آخرین ایرانی برای مدال می جنگد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد قهرمانی دنیا؛ آخرین ایرانی برای مدال می جنگد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید