قطعه نایاب برای ریش تراش سینا دادخواه در راه کتابفروشی ها

به گزارش رپید دانلود، سینا دادخواه در گفت وگو با خبرنگاران ، با بیان اینکه کتابی از وی به زودی وارد بازار کتاب می شود گفت: داستان بلندم اواخر سال 99 مجوز گرفت و به زودی چاپ می شود. این کتاب که یک داستان بلند است قطعه نایاب برای ریش تراش نام دارد و کمتر از 100 صفحه است.

قطعه نایاب برای ریش تراش سینا دادخواه در راه کتابفروشی ها

وی درباره موضوع محوری داستان گفت: جوانی و پیری و عشق دو موضوع اصلی داستان هستند. این داستان روایت قصه یک دایی و خواهرزاده است که رابطه خاصی بین این دو برقرار شده و داستان بر مبنای همین روابط می گذرد.

نویسنده کتاب یوسف آباد، خیابان سی و سوم با بیان اینکه حوادث داستانی کتاب جدیدش نیز مانند آثار قبلی اش در شهر تهران اتفاق می افتند اضافه نمود: در این کتاب موضوعاتی مانند فکر کردن به خانواده و عشق و همچنین قدرت تصمیم گیری موضوع محوری روایت داستان قرار گرفته اند.

قطعه نایاب برای ریش تراش نوشته سینا دادخواه را نشر چشمه منتشر خواهد کرد.

سینا دادخواه متولد 1363 است و تا به امروز کتاب های یوسف آباد، خیابان سی و سوم، زیباتر و شاهراه از او توسط نشرچشمه منتشر شده که به چاپ های متعدد رسیده اند. از دادخواه مقالات متعددی نیز در نشریات معتبر کشور در زمینه ریخت شناسی فرهنگ شهری و کنکاش در تاریخ دهه 80 به چاپ رسیده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 920

به "قطعه نایاب برای ریش تراش سینا دادخواه در راه کتابفروشی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعه نایاب برای ریش تراش سینا دادخواه در راه کتابفروشی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید