فرودگاه آتاتورک بیمارستان کرونایی ها شد

به گزارش رپید دانلود، ایرنا نوشت: رییس جمهور ترکیه اعلام کرد که ظرف حداکثر 45 روز دو بیمارستان دیگر در فرودگاه آتاتورک و سنجاک تپه استانبول برای مبارزه با کرونا خواهد ساخت.

فرودگاه آتاتورک بیمارستان کرونایی ها شد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرگزاریآناتولی ترکیه، رجب طیب اردوغان دیروز (دوشنبه) در کنفرانسی مطبوعاتی افزود: ماسک های رایگان در مراکز تجاری توزیع می شود و تا سرانجام همه گیری کرونا همه شهروندان ماسک خواهند داشت.

وی با اشاره به این که میزان کمکهای مالی به پویش ملی همبستگی در ترکیه بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون لیره و همچنین 45 میلیون لیره از طریق پیام های کوتاه بوده، ادامه داد: کمک رسانی به 2 میلیون و 300 هزار خانواده زیان دیده دیگر را به دنبال شیوع کرونا آغاز کرده ایم و یک گروه حمایت اجتماعی نیز برای خدمت رسانی به شهروندان بالای 65 سال و بیماران مزمن راه اندازی و تا به امروز به یک میلیون و 320 هزار نفر خدمات رسانی شده است.

رییس جمهور ترکیه با تاکید بر این که کشورش در تشخیص و مداوای بیماری مسئله ای ندارد، خاطر نشان کرد: ترکیه روزانه 20 هزار تست کرونا انجام میدهد و در تامین نیازهای بهداشتی و غذایی و دیگر نیازهای ضروری در شرایط مطلوبی واقع شده است.

وی با تاکید بر تلاش آنکارا برای ادامه تولید و چرخش چرخ اقتصاد با وجود محدودیت های کرونا گفت: بعد از کرونا هیچ چیز مانند قبل نخواهد بود و در حقیقت مبارزه بزرگ ما پس از این بیماری همه گیر آغاز می شود و از این رو بر ضرورت ادامه تولید تاکید دارم.

فخر الدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه دیشب (دوشنبه) اعلام کرد که شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به 30 هزار و 217 نفر رسیده که از این میان 629 نفر فوت و یک هزار و 326 نفر دیگر بهبود یافته اند.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 277

به "فرودگاه آتاتورک بیمارستان کرونایی ها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه آتاتورک بیمارستان کرونایی ها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید