سفر مصطفی الکاظمی به اروپا زودهنگام و بدموقع بود

به گزارش رپید دانلود، به گزارش خبرنگاران به نقل از المعلومه، زیتون الدلیمی نماینده مجلس عراق از ائتلاف القوی العراقیه در سخنانی به موضع گیری درباره سفر اروپایی مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور پرداخت.

سفر مصطفی الکاظمی به اروپا زودهنگام و بدموقع بود

با ما سفر کنید و با تور ارزان قیمت اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

وی اعلام کرد: سفر مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق، به سه کشور اروپایی از حیث زمان آن مناسب نبود و مصطفی الکاظمی می بایست ابتدا به موضوعات داخلی رسیدگی می کرد تا با توجه به نتیجه ای که در داخل به دست می آورد با اروپایی ها مذاکره می کرد.

این نماینده مجلس عراق با اشاره به تفاهمنامه هایی که نخست وزیر این کشور با مقامات اروپایی به امضا رسانده است، اضافه کرد: یادداشت تفاهم هایی که کاظمی در این سه کشور اروپایی امضا نموده اساساً توسط نخست وزیرهای قبلی عراق آماده شده بود.

الدلیمی گفت: این سفر با عجله انجام شد و زمانش مناسب نبود و بهتر بود که الکاظمی فضا و بستر امنی برای پذیرایی از شرکتها و سرمایه های خارجی فراهم می کرد و بعد به سفر اروپا می رفت. مجلس منتظر گزارشی درباره نتایج این سفر است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 608

به "سفر مصطفی الکاظمی به اروپا زودهنگام و بدموقع بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر مصطفی الکاظمی به اروپا زودهنگام و بدموقع بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید