روسیه ادعای ترامپ درباره گفتگوی پوتین و بن سلمان را تکذیب کرد

به گزارش رپید دانلود، به گزارش خبرنگاران به نقل از المانیتور، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین، گفت: ولادیمیر پوتین اخیراً هیچ گفتگوی تلفنی با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، نداشته است.

روسیه ادعای ترامپ درباره گفتگوی پوتین و بن سلمان را تکذیب کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

سخنگوی رئیس جمهوری روسیه از اظهار نظر بیشتر مبنی بر اینکه آیا ترامپ عمداً چنین ادعایی نموده است، خودداری کرد و اضافه کرد: پاسخ دادن به این سوال سخت است.

ترامپ در توئیتر خود نوشته بود: همینک با دوست خود محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی که با رئیس جمهوری روسیه صحبت نموده است، مصاحبه کردم.

وی اضافه کرد: من انتظار دارم و امیدوارم که آنها فراوری نفت خود را حدوداً تا سطح 10 میلیون بشکه در روز و احتمالاً بیشتر کاهش می دهند.

بر اساس اطلاعات پایگاه اینترنتی کاخ کرملین، رئیس جمهوری روسیه در اوایل ماه فوریه با ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی مصاحبهی تلفنی نموده و با ولیعهد وی هیچ مذاکره ای نداشته است.

آمریکا کوشش می نماید تا شرکت های نفت این کشور که نفت شیل فراوری می نمایند و با سقوط بهای نفت در بازار جهانی امکان ادامه فعالیت و فراوری نفت با هزینه بالا را ازدست داده اند دوباره آغاز بکار نمایند.

مقام های آمریکایی از سوی دیگر کوشش می نمایند روسیه و عربستان سعودی را برای کاهش فراوری نفت به منظور افزایش بهای طلای سیاه متقاعد نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 264

به "روسیه ادعای ترامپ درباره گفتگوی پوتین و بن سلمان را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه ادعای ترامپ درباره گفتگوی پوتین و بن سلمان را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید