دلار نه! ناپولی برای من کافی است

به گزارش رپید دانلود، دریس مرتنز ستاره ناپولی اصرار دارد که می خواهد در ناپولی بماند و به پول بیشتر علاقه ای ندارد.

دلار نه! ناپولی برای من کافی است

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، این بازیکن 34 ساله قراردادش را در خاتمه فصل به خاتمه می رساند و طبق گزارش ها در ایتالیا، ناپولی علاقه ای به پیشنهاد قرارداد نو به دریس مرتنس ندارد. با این حال، ملی پوش بلژیکی مصمم است که در استادیوم مارادونا بماند و هر کاری را برای متقاعد کردن آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه انجام خواهد داد.

مرتنز در مصاحبه ای با کوریره دلو اسپورت گفت: ناپل از همان ابتدا در قلب من جای گرفت. من رابطه فوق العاده ای با همه دارم، در شهر با همه ارتباط خوبی دارم و دوست دارم در ناپل بمانم. باید عملی و واقع بین باشیم. شاید ناپولی دیگر به من نیاز نداشته باشد. من صبر می کنم و سپس خواهیم دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. اگر بروم، از این فرصت سپاسگزار خواهم بود، هیچ لحظه ای را اینجا فراموش نمی کنم.

او در بخش دیگری گفت: به جای هدر دادن پول برای جذب یک مهاجم نو، به رئیس باشگاه این فرصت را می دهم که پسرم را به خدمت بگیرد. اگر او این کار را انجام دهد، دیگر نیازی به ترک ناپل یا خانه ام نخواهم داشت. پسر مرتنس تا چند ماه دیگر به دنیا خواهد آمد، بنابراین دی لورنتیس زمان دارد تا به پیشنهاد مهاجمش فکر کند.

وقتی از او پرسیده شد که آیا قبل از بازنشستگی به دلار علاقه دارد، مهاجم پاسخ داد: نه، من علاقه ای ندارم. ناپولی برای من کافی است.

ورنزو اینسینیه که با تیم ملی فوتبال ایتالیا قهرمان اروپا شد بعد از 15 سال به تورنتو کانادا پیوست و به همین علت صحبت از رفتن مرتنس نیز به گوش می رسد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1359

به "دلار نه! ناپولی برای من کافی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلار نه! ناپولی برای من کافی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید