آرامش تا سال 2022 به بازار مسکن کانادا برنمی شود

به گزارش رپید دانلود، رییس یکی از عظیم ترین گروه های املاک کانادا می گوید مالکان بازرگانی باید آماده روزهای سختی باشند چون مستاجران با ماه ها کاهش کسب و کار روبرو هستند.

آرامش تا سال 2022 به بازار مسکن کانادا برنمی شود

جهت دریافت خدمات آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

مایکل کوپر مدیر عامل صندوق بورسی دریم آفیس و رییس شرکت دریم آنلیمیتد گفت شکل گیری شرایط عادی جدید در بازار املاک تا سال 2022 طول می کشد.

کوپر در بلومبرگ گفت: باید با احتیاط آماده دوران بسیار سختی در آینده شیوم. مردم درباره این صحبت می نمایند که چه درصدی از اجاره شان را از دولت دریافت کردند. ولی مسائل مالی پیش رو به مراتب بیشتر خواهد بود. از حالا تا زمستان دوره ای سرنوشت ساز برای صاحبان بیزینس هاست و باید دید که چه تعداد از آنها می توانند درآمدهای قبل از همه گیری ویروس کرونا را تکرار نمایند و چه میزان فقط کوشش می نمایند تا هزینه اجاره محل را پرداخت نمایند. سررسید پرداخت اقساط وام مسکن که برای مدتی به تعویق انداخته شده اند هم با سودهای مضاعف فرا می رسد و شاغلانی که درآمد کمتری دارند و یا به طور کلی کارشان را ازدست داده اند ، روزهای سختی خواهند داشت . این فرایند در سال 2021 هم ادامه خواهد داشت و شاید در اواخر سال آینده ثبات نسبی به کسب و کارها بازگردد و بازار مسکن هم متاثر از این ثبات بتواند آرامش بیشتری داشته باشد.

دولت های فدرال و استانی کانادا در آوریل، مه و ژوئن برنامه ای برای یاری به شرکت ها راه اندازی کردند. این برنامه به صاحبان بیزینس ها وام های بدون بازگشت می دهد و مستاجران تجاری هم بیش از 25 درصد اجاره معمول خود را پرداخت نمی نمایند. اما فقط شرکت هایی که کمتر از 20 میلیون دلار سود خالص سالانه دارند می توانند برای دریافت این یارانه ثبت نام نمایند و آن هایی که صلاحیت دارند باید ثابت نمایند سودشان حداقل 70 درصد کاهش داشته است.

کوپر گفت شرکت هایش سعی می نمایند از برنامه استفاده نمایند اما به هر حال در اجرای برنامه سردرگمی هایی ایجاد می گردد و ممکن است جهت هموار نباشد.

دریم آفیس مالک پرتفولیویی از ساختمان های دفتری با حدود شش هزار فوت مربع مساحت است که بیشتر آن ها در مرکز شهر تورنتو واقع شده اند. این گروه همچنین مالک صندوق بورسی دریم اینداستریال است که در کانادا، آمریکا و اروپا مالک زمین های صنعتی است.

کوپر گفت: واقعا 2022 بازه زمانی خواهد بود که می توان به ارزش یک ساختمان نگاه کرد و با اطمینان سراغ آن رفت. آن زمان می دانید که نرخ اجاره چند است و چقدر تقاضا وجود دارد.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 508

به "آرامش تا سال 2022 به بازار مسکن کانادا برنمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرامش تا سال 2022 به بازار مسکن کانادا برنمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید