بهترین فستیوال های کشور کانادا !

به گزارش رپید دانلود، کانادا کشوری عظیم است که در آن فستیوال های گوناگون برگزار می گردد و هر سال گردشگران بسیاری را را به خود جذب میکند. در این مقاله تعدادی از بهترین جشن ها و فستیوال های دیدنی کشور کانادا را بیان می کنیم.

بهترین فستیوال های کشور کانادا !

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

  1. جشن نور در ونکوور

صحبت از جشن نور که به میان می آید همه بی شک کشور چین را در ذهن شان تداعی می نمایند. اما ونکوور به عنوان پرجمعیت ترین شهر در استان بریتیش کلمبیای کانادا هر سال تابستان بزرگترین جشن آتش بازی جهان را برگزار می نماید. آسمان شهر در این جشن پر از نورهای رنگارنگ و زیبا می گردد و برای گردشگرانی که به ماجراجویی علاقه دارند صحنه های بسیار جذابی را ایجاد میکند.

غذاهای متنوع که در خیابانها به فروش میرسندلذت این جشن را کامل می نمایند. اجرای موسیقی زنده در کنار پایکوبی نور در آسمان جذابیت این جشنوراه چند برابر می نماید. از بخش های جذاب این فستیوال چالش دیوار دریایی است. این چالش یک رقابت دو شهری محبوب به حساب می آید. گردشگران در این فستیوال این فرصت را دارند تا شهر ونکوور را از دیدگاه مردم محلی آن ببینند.

  1. فستیوال فولکلور ادمونتون

فستیوال فولکلور ادمونتون 1980 به عنوان یک فستیوال کوچک آغاز شد اما امروزه یکی از معروف ترین فستیوال های جهان به حساب می آید. این فستیوال هر سال در ماه آگوست با شور و نشاط فراوان برگزار می گردد و از مقرون به صرفه ترین و ارزانترین بلیط های فستیوال را به خود اختصاص داده است. فستیوال فولکلور ادمونتون فرصت خوبی است تا به پارک ملی جاسپر نیز سری بزنید و از کوه های راکی بازدید کنید. بسیاری از گردشگران بعد از شرکت کردن در فستیوال با سفری 2 ساعته از طبیعت زیبای کانادا نیز لذت میبرند.

  1. فستیوال کلگری استمپید

فستیوال کلگری استمپید بزرگترین نمایش فضای باز ز در کل جهان است که هر سال در ماه جولای بیش از یک میلیون نفر را به شهر کلگری می کشاند تا در این فستیوال شرکت نمایند. مردم کلگری به مهمان نوازی معروف هستند و آن را با تنوع فرهنگی خود ترکیب نموده اند تا یکی از جذاب ترین فستیوال های کانادا را را به تصویر بکشد. در این فستیوال مردم کلاه کابوی خود را سر می نمایند و در فضای باز به جشن می پردازند.

  1. فستیوال وینترلود اوتاوا

کانادا کشور سردسیری است و بسیاری از مردم این کشور به برف و سرمای آن عادت دارند. تعداد زیادی از فستیوال های کشور کانادا در فصل سرما و زمستان برگزار می گردد. یکی از مهمترین و جذاب ترین آنها فستیوال وینترلود اوتاوا در شهر اوتاوا است. برگزاری این فستیوال، این شهر را در سرمای زمستان پر از جنب و جوش و سر زندگی میکند و چنان گرمایی به میان مردم می اندازد که هوای سرد را متوجه نخواهد شد. ساخت مجسمه های یخی، زمین های برف بازی، طولانی ترین راستا اسکیت روی یخ جهان و اجرای زنده موسیقی بخشهایی از جذابیت های این فستیوال می باشند. فستیوال وینترلود اوتاوا از 31 ژانویه آغاز می گردد و تا 17 فوریه ادامه می یابد.

  1. جشن روز ملی کانادا

جشن روز ملی کانادا یکی از مهم ترین جشن های کانادا در بین مردم است. آنها اول جولای را سالروز تولد کانادا به عنوان کشوری که هم اکنون همه می شناسند، جشن می گیرند. پوشیدن لباس های سرخ و سفید در این روز به همراه آتش بازی و خوردن خوراکی های متنوع در سراسر کشور از جمله کارهایی است که مردم در این جشن انجام می دهند. در میان تمام شهرهای کانادا شهر اتاوا این جشن را پرشورتر برگزار می نماید و گردشگران بیشتری را به خود می کشاند.

  1. فستیوال بین المللی فیلم تورنتو

یکی از فستیوال های مهم بین المللی فیلم در جهان، فستیوال بین المللی فیلم تورنتو است. این فستیوال در کنار فستیوال معروف کن و ساندنس به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی جهان واقع شده است. فیلم های کلاسیک و بسیار محبوبی مانند هتل رواندا و زیبای آمریکایی برای اولین بار در این فستیوال به نمایش در آمده اند. فستیوال فیلم تورنتو هر سال در سپتامبر و با حضور ستاره های مشهور سینمای جهان برگزار می گردد. فستیوال بین المللی فیلم تورنتو به نقطه آغاز فصل جوایز نیز شهرت دارد چرا که بعد از شرکت در این جشنواره بسیاری از فیلم ها در رقابت های جوایز اسکار و گلدن نیز شرکت می نمایند.

  1. فستیوال جاز مونترال

فستیوال جاز مونترال یکی از جذاب ترین فستیوال های کانادایاست که هر سال در ماههای ژوئن و جولای برگزار می گردد و بسیاری از هنرمندان و موسیقی دانان را به خود می کشاند. در این فستیوال نزدیک به 500 کنسرت برگزار می گردد و هر ساله میزبان 2000 موسیقیدان از 20 کشور مختلف جهان است.

  1. جشنواره کمدی در مونترال

فستیوال کمدی مونترال از محبوب ترین فستیوال ها بین مردم است. این فستیوال مردم را تنها برای تفریح و سرگرمی دور هم جمع می نماید. برگزاری استند آپ های مختلف و ایجاد فضای پر از شور و خنده در این فستیوال آنرا از تمام فستیوالهای این کشور متفاوت نموده است و هر ساله جمعیت شرکت نماینده در این فستیوال بیشتر می گردد. فستیوال کمدی از سال 1983 آغاز به فعالیت نموده است و امروزه از معروفترین فستیوال های کمدی جهان به شمار می رود که کمدین های زیادی در آن شرکت می نمایند و تلویزیون های مختلفی آن را پوشش می دهند.

منبع: سفرمی
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 578

به "بهترین فستیوال های کشور کانادا !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین فستیوال های کشور کانادا !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید