بهترین شهر کانادا برای ایرانیان

به گزارش رپید دانلود، ایرانیان در این مناطق بیشتر از جاهای دیگر سکونت دارند:

بهترین شهر کانادا برای ایرانیان

اگر علاقمند به سفر با بهترین کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

  • انتاریو
  • بریتیش کلمبیا
  • کبک
  • آلبرتا

اغلب ایرانیان مقیم کانادا در کلان شهرهای تورنتو 44٪، ونکوور22٪ مونترال10٪ اتاوا 5٪ می باشند.

زندگی در ونکوور

ونکوور شهری مناسب برای عاشقان طبیعت در کنار زندگی شهری است. زندگی در ونکوور با سطح رفاهی بالایی همراه است. ایرانی ها اغلب در شهرهای وست ونکوور، نورث ونکوور یا کوکیتلام ساکن هستند. وست ونکوور و نورث ونکوور معمولاً از گران قیمت ترین نواحی در ونکوور محسوب می شوند. آب و هوا در ونکوور نسبت به دیگر شهرهای کانادا بسیار معتدل است. ساکنان ونکوور معمولاً زمستان های سردی را تجربه نمی نمایند. ونکوور تابستان های گرم و غیر شرجی و معمولا زمستانهای بارانی دارد. این استان همچنین به استان همواره سبز نیز معروف می باشد.

شهر ونکوور در نزدیکی مرز آمریکا واقع شده است. بسیاری از مهاجران این شهر از ثروتمندان چین و خاورمیانه هستند. هر ساله در رده بندی شهرها، ونکوور رتبه بالایی را در میان سایر شهرهای جهان به خود اختصاص می دهد. یکی از دلایل آن نیز امنیت و پاکیزگی و سرویس حمل و نقل عمومی بی بدلیل این شهر در آمریکای شمالی است.

بندری بودن شهر ونکوور درآمد بالایی را از حمل و نقل دریایی برای ساکنان آن به همراه داشته است. از دانشگاه های معتبر ونکوور نیز می توان به دانشگاه بریتیش کلمبیا اشاره نمود.

زندگی در تورنتو

تورنتو از تجاری ترین شهرهای کانادا است و ایرانی های زیادی در آن سکونت دارند. تورنتو شهری پرجمعیت و دارای مراکز صنعتی متعدد می باشد. این شهر از بازار کاری خوبی برخوردار است و ایرانیان ساکن تورنتو با دانستن زبان انگلیسی می توانند به راحتی جذب بازار کار شوند. رفت و آمد در تورنتو بسیار زمان بر است.

ایرانی های ساکن تورنتو معمولاً در اطراف خیابان یانگ، نورث یورک و یا ریچموند هیل ساکن اند. آب و هوای تورنتو نسبت به مونترال گرم تر و نسبت به ونکوور سردتر است. تورنتو بهترین شهر کانادا برای ایرانیانی است که علاقه به زندگی در کلان شهرهای پر جنب و جوش دارند. تورنتو همچنین برای ایرانیانی که به دنبال یافتن کار، به خصوص در حوزه ساختمان هستند نیز مقصد مناسبی است.

زندگی در مونترال

مونترال شهری تحصیلی است و هزینه تحصیل و زندگی در آن مناسب است. نزدیک ترین شهر به مونترال، کبک سیتی است. کبک سیتی در کنار رودخانه سنت لورنس واقع شده و دارای فضایی اروپایی و شبیه به پاریس است. زبان اغلب ساکنان این شهر فرانسه است و در کنار فرانسه، انگلیسی نیز تکلم می نمایند. از دانشگاه های معتبر مونترال می توان به دانشگاه مک گیل، کونکوردیا و دانشگاه مونترال نام برد. هزینه تحصیل و زندگی در مونترال در مقایسه با ونکوور و تورنتو پایین تر است. تعداد زیاد دانشجویان در این شهر باعث پویایی و رونق فعالیت های تجاری شده است.

آب و هوای مونترال در 6 ماه سال سرد و برفی و در 6 ماه دیگر گرم و آفتابی می باشد. برای یافتن شغل در مونترال و کبک دانستن زبان فرانسه لازم است. ایرانی ها اغلب در مناطق غربی مونترال نظیر محله کت دنژ، کت سن لوک، ایل دسوق، شربروک غربی ساکت هستند.

منبع: اینترنت
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 545

به "بهترین شهر کانادا برای ایرانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شهر کانادا برای ایرانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید