دربی خاص برای امید عالیشاه

به گزارش رپید دانلود، امید عالیشاه یکی از با تجربه های پرسپولیس، درست در فصلی که شایعاتی مبنی بر جدایی اش مطرح می شد اوج گرفت و حالا به یکی از بازیکنان ثابت قرمز ها تبدیل شده است. امید که برترین پاسور این فصل پرسپولیس هم محسوب می گردد در دو دربی لیگ بیستم بازی نکرد تا در فصل خوبش نبودن در این بازی سنتی عظیم ترین حسرت او باشد.

دربی خاص برای امید عالیشاه

شاید قرعه هیجان انگیز دربی در مرحله یک چهارم جام حذفی بیش از هر کس دیگری عالیشاه را هیجان زده نموده باشد. او در دربی دور رفت روی نیمکت نشست و تنها تعویض یحیی آرمان رمضانی آن هم در دقایق سرانجامی بود. شهرآوردی که در نهایت با گل دقایق سرانجامی قایدی با تساوی دو بر دو سرانجام یافت و تصاویر نگاه های پر از حسرت عالیشاه به زمین دربی از روی نیمکت جالب و قابل توجه بود.

شماره 2 سرخ ها، اما دربی برگشت را در شرایطی از دست داد که آمادگی خوبی داشت و در بازی حساس مقابل سپاهان در اصفهان پیش از دربی مصدوم شد تا این بازیکن تاثیر گذار در لیگ بیستم رنگ دربی را به خود ندیده باشد.

عملکرد عالیشاه در چند هفته اخیر قابل توجه بوده است. او در سوپرجام گل سازی کرد؛ پاس گلش در رفسنجان به عبدی گره بازی را برای پرسپولیس گشود؛ مقابل گل گهر پنالتی گرفت و در بازی فولاد و آلومینیوم هم فیکس بود و یکی از بازیکنان دونده میدان بود. باتوجه به مصدومیت آل کثیر به نظر می رسد او از ابتدای بازی مقابل استقلال در نقش مهاجم کاذب کنار مغانلو به میدان رود و در تفکرات یحیی نقش بازیساز را داشته باشد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1092

به "دربی خاص برای امید عالیشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی خاص برای امید عالیشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید