استیلی: پرسپولیس پیش از دربی شرایط بهتری دارد

به گزارش رپید دانلود، تهران (پانا) - سرمربی پیشین پرسپولیس معتقد است شرایط پرسپولیس قبل از دربی نسبت به دیدارهای ابتدایی فصل خیلی بهتر شده است.

استیلی: پرسپولیس پیش از دربی شرایط بهتری دارد

حمید استیلی در گفت و گو با خبرگزاری فارس، درباره شرایط پرسپولیس در آستانه دربی مرکز گفت: پرسپولیس از آغاز فصل تا پیش از ملاقات دربی، برترین بازی اش را مقابل نفت مسجد سلیمان انجام داد زیرا بار دیگر به سیستم قبلی اش یعنی دفاع چهار نفره که با آن قهرمان ایران شد، روی آورد. همه بازیکنان قدیمی تیم با این سیستم آشنا هستند و نفرات تازه هم آرام آرام در پرسپولیس جا می افتند. بازیکنان در دو بازی اخیر توانستند راحت تر موقعیت سازی نموده، از عمق و کناره ها حمله نمایند و در کارهای هجومی نفرات بیشتری داشته باشند. از طرفی به حریف هم فرصت ندادند. در کل اکنون این تیم شرایط بهتری نسبت به ابتدای لیگ دارد.

وی با اشاره به مسائل مدیریتی و اقتصادی پرسپولیس بیان کرد: امیدوارم صدری به عنوان مدیر باشگاه در فرصت به جای مانده تا دربی برای آرام کردن تیم بیشتر کوشش نموده و با ایجاد شرایطی به بازیکنان و کادرفنی آرامش بدهد. بازیکنان و کادرفنی هم از الان به خاطر هواداران و این مسابقه فوق العاده مهم فقط باید به فکر ملاقات با استقلال باشند. بعد از بازی می توان به مسائل دیگر پرداخت.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه به نظر می رسد از زمان بازگشت کمال کامیابی نیا و نیمکت نشینی رضا اسدی، خط هافبک این تیم عملکرد بهتری داشته است، شرح داد: اسدی بازیکن فوق العاده خوبی است و در هر تیمی بوده به شکلی بازی نموده که باشگاه های دیگر دوست داشتند وی در تیم شان باشد ولی تا به امروز در ترکیب پرسپولیس جا نیفتاده است. از طرفی کامیابی نیا 7 سال در این تیم بازی نموده و اکنون جزو کاپیتان های تیم است. کمال در پرسپولیس کامل جا افتاده و ارتباط خوبی با هم تیمی هایش دارد. به عنوان یک سرباز هر وظیفه ای که کادرفنی به او می دهد، به برترین شکل اجرا می نماید. در این دو مسابقه هم خیلی به پرسپولیس یاری نموده است.

استیلی اضافه کرد: بازیکنی مثل اسدی برای جا افتادن در تیم احتیاج به زمان بیشتری دارد اما علی نعمتی که همزمان با اسدی به پرسپولیس آمد خیلی خوب کار می نماید و با فرشاد فرجی زوج خوبی را تشکیل داده است. در کل بعضی بازیکنان خیلی زود در یک تیم جا می افتند و بعضی نفرات هم احتیاج به زمان دارند. قطعا کادرفنی پرسپولیس برای بهتر شدن شرایط اسدی تدابیری دارد.

وی درمورد اینکه برنده نشدن استقلال در چهار بازی اخیر، عامل مهمی برای افزایش اعتماد به نفس پرسپولیسی ها برای این مسابقه خواهد بود، پاسخ داد: همه می دانیم خیلی مواقع قبل از دربی یک تیم در جایگاه بالاتری بوده اما این موضوع در بازی تاثیر خاصی نداشته و تیم رده پایین تر نتیجه گرفته است. شرایط این بازی مقداری متفاوت تر است و بازیکنانی که تجربه ملاقات استقلال و پرسپولیس را دارند، این موضوع را درک نمی نمایند. دربی همواره استرس خاصی دارد و حتی در زمان خودمان که علی پروین سرمربی بود با وجود اینکه همه ما تجربه حضور در این مسابقه را داشتیم بازهم برای دربی دچار استرس می شدیم.

سرمربی پیشین پرسپولیس بیان کرد: بازیکنان و مربیان شجاع تر و با اعتماد به نفس تر می توانند در دربی پیروز باشند. سرمربی تیم هم می داند برای کسب برترین نتیجه باید برترین نفراتش را در ترکیب بگذارد. خیلی مواقع ترس از باخت سبب افت کیفیت دربی می گردد. بازیکنان و مربیان دو تیم به هیچ وجه دوست ندارند در این مسابقه ببازند اما باید به این نکته واقف باشند مردم از بازی خوب لذت می برند. با یک ملاقات شجاعانه راحت تر می توان نتیجه گرفت و من هم امیدوارم ملاقات خوبی را ببینیم تا هواداران راضی باشند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1250

به "استیلی: پرسپولیس پیش از دربی شرایط بهتری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیلی: پرسپولیس پیش از دربی شرایط بهتری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید