خلاقیت از لیگ رفته ، ذوب آهن محکوم به برد است

به گزارش رپید دانلود، به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از مصاف با نفت مسجد سلیمان ضمن زنده نگه داشتن یاد شهدای سلامت گفت: از آمدن به مسجد سلیمان خیلی مسرور هستم و از بودن در اینجا خرسندم.

خلاقیت از لیگ رفته ، ذوب آهن محکوم به برد است

وی اضافه نمود: مسجد سلیمان اگر چه از لحاظ ظاهری شاید زیبایی و امکانات آن چنانی نداشته باشد و اما مردمان با معرفتی دارد، ما همراه با طرفداران پرشور نفت مسجد سلیمان خاطرات پرشکوهی داریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: از این بابت خوشحالم که اینجا بودم، وقتی در حال آمدن به این محل بودن خاطراتم زنده شد و آرزو می کنم که این مردم با معرفت و پاکی دغدغه اقتصادی نداشته باشند.

وی اضافه نمود: امیدواریم به زودی روزهای مسجد سلیمان را ببینیم حق مردم مسجد سلیمان این امکانات نیست و امیدوارم شرایط مساعد گردد.

تارتار در مورد مصاف با نفت مسجد سلیمان توضیح داد: نتایج بازی های این فصل معین است که هیچ بازی راحت تلقی نمی گردد، زیرا بازیکن های خلاق از لیگ ترانسفر شده اند.

وی تاکید نمود: با ترانسفر شدن بازیکنان خلاق، خلاقیت از لیگ رفته و بازی ها بیشتر جنبه تاکتیکی دارد، با توجه به بررسی ما نفت مسجد سلیمان تیم جنگنده و جوانی است .

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تاکید نمود: با وجود اینکه تیم نفت مسجد سلیمان دیر بسته شد اما با توجه به تجربه کمالوند تیم بسیار خوبی هستند که هفته به هفته نیز بهتر می شوند.

وی ابراز داشت: با احترام به تیم مسجد سلیمان با توجه به نتایج هفته های گذشته محکوم به برد مقابل این تیم هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1345

به "خلاقیت از لیگ رفته ، ذوب آهن محکوم به برد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاقیت از لیگ رفته ، ذوب آهن محکوم به برد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید