خبرنگاران 16 واحد مسکونی اجاره موقت در کیش مهر و موم شد

به گزارش رپید دانلود، کیش - خبرنگاران - 16 واحد مسکونی اجاره موقت، شبانه و ساعتی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در جزیره کیش شناسایی و مهر و موم شد.

خبرنگاران 16 واحد مسکونی اجاره موقت در کیش مهر و موم شد

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلاهای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگاران از روایط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش این اقدام توسط مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری کیش و با همراهی نمایندگان اداره اماکن و نیروی انتظامی، صورت گرفت.

بنابر مصوبه 14 اسفند 98 شورای سلامت، واگذاری هرگونه واحد مسکونی به صورت اجاره شبانه، ساعتی (موقت) در جزیره کیش ممنوع است.

فرایند اجاره موقت، روزانه، شبانه و ساعتی واحدهای مسکونی به مسافران نوروزی و گردشگران که همیشه در ایام سال بویژه تعطیلات نوروزی بازاری پر رونق داشته، سال جاری با توجه به شیوع کرونا و با پیگیری های کارشناسان نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری و نیز محدود شدن پروازهای ورودی به جزیره کیش سیر نزولی داشت و به تبع آن شکایات مردمی از این واحدها تقریباً به صفر رسیده است.

بر اساس این گزارش، کیشوندان می توانند در ایام نوروز تخلفات مربوط به اجاره شبانه منازل مسکونی یا اجاره خودرو و سایر شکایات حوزه گردشگری را به شماره تلفن 09347683653 در تمامی ساعات اطلاع دهند.

اجاره منازل مسکونی بصورت موقت توسط گردشگران و مسافران در بسیاری از شهرهای و مناطق گردشگری، سیاحتی و زیارتی کشور از جمله کیش سالهاست باب شده، این پدیده، گرچه از نظر اقامتی به یاری گردشگری داخلی آمده اما فرایندی قانونمند را طی نکرده و فاقد مجوزهای قانونی است به همین جهت در مواردی مشکلاتی را برای گردشگران ایجاد می نماید و به عنوان بخشی از صنعت گردشگری و نیازمند ساماندهی و سازماندهی ضروری است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 156

به "خبرنگاران 16 واحد مسکونی اجاره موقت در کیش مهر و موم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 16 واحد مسکونی اجاره موقت در کیش مهر و موم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید