خبرنگاران تعمیر شبکه های برق کشور شروع شد

به گزارش رپید دانلود، تهران- خبرنگاران- مدیرکل نظارت بر توزیع شرکت مادر تخصصی فراوری نیروی برق حرارتی فراوری، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: گسترده ترین برنامه تعمیر شبکه های برق از امروز - پنجشنبه- به صورت همزمان در سراسر کشور کلید خورد.

خبرنگاران تعمیر شبکه های برق کشور شروع شد

به گزارش خبرنگار مالی خبرنگاران، مسعود صادقی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح گسترده ترین برنامه تعمیرشبکه های برق کشور در محل مرکز پایش صنعت برق شرکت توانیر اضافه نمود: امروز و برای نخستین بار، فاز اول گسترده ترین برنامه تعمیرو بازسازی شبکه های توزیع برق، درسراسر کشور به صورت همزمان شروع شد که در این برنامه، شبکه های توزیع به طولی معادل فاصله تهران تا بندرعباس تعمیر و بازسازی می گردد.

مدیرکل نظارت برتوزیع توانیر ادامه داد: برای نخستین بار در کشور، همه برنامه های تعمیراتی شبکه های توزیع برق در همه استان ها منسجم واز امروز شروع و تا فردا 30 آبان انجام ادامه خواهد یافت. بیش از یک هزار و 300کیلومتر شبکه توزیع برق در دو روز تعمیر و بازسازی خواهند شد.

صادقی ادامه داد: 17 هزار و 299 کانون خطر (نقاطی که ممکن است برای مردم خطرآفرین باشد) در سراسر کشور اصلاح و بازسازی خواهد شد.

مدیرکل نظارت بر توزیع شرکت توانیر گفت:دراین مانور سراسری تعمیر شبکه های فرسوده توزیع برق، بیش از 3 هزار 900 نیروی تخصصی در قالب یکهزار و 327 اکیپ عملیاتی حضور دارند.

وی، تبدیل شبکه های سیم مسی به کابل خود نگه دار، برطرف اتصال های سست، بهسازی شرایط درب پست ها، تابلوها، شالترها ودریچه پایه های فلزی را از جمله محورهای این مانور سراسری مطرح کرد.

صادقی اضافه نمود: ترمیم و بازسازی ارتینگ شبکه، اصلاح و نوسازی جعبه انشعاب و کابل سرویس انشعاب، به سازی روشنایی معابر و برطرف خاموشی و متعادل سازی بار ترانسفورماتورهای توزیع از دیگر محورهای این مانور است.

این مقام مسوول گفت: براساس برنامه ریزی اجرا شده فازهای بعدی تعمیر و بازسازی شبکه های توزیع برق کشور در پنجشنبه و آدینه آخر ماه های پیش رو ادامه خواهد یافت.

وی اضافه نمود: انجام این کار با توجه به در پیش بودن زمستان و احتمال بروز بحران های طبیعی مانند بارش باران، برف و سیل بسیار با اهمیت است و می تواند باعث افزایش پایداری شبکه به وسیله مقاوم سازی، کاهش مدت زمان برطرف مسائل و به مدار آمدن مجدد شبکه در زمان وقوع بحران گردد.

صادقی ادامه داد: ازاین پس هموطنان در سراسر کشور می توانند مسائل و خرابی های شبکه های توزیع را به وسیله اپلکیشین برق من یا شماره 121 اعلام نمایند.

براساس این گزارش از این پس تا انتها تعمیرات شبکه، این برنامه به صورت منظم به منظور کاهش هزینه و پایداری و مقاوم سازی شبکه در پنجشنبه و آدینه آخر ماه انجام می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 662

به "خبرنگاران تعمیر شبکه های برق کشور شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعمیر شبکه های برق کشور شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید