حمام تاریخی زرهان در تویسرکان بازسازی می گردد

به گزارش رپید دانلود، معاون میراثفرهنگی همدان خاطرنشان کرد: حمام تاریخی زرهان در تویسرکان با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریالی بازسازی می گردد.

حمام تاریخی زرهان در تویسرکان بازسازی می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، جهانگردی و صنایعدستی همدان، احمد ترابی امروز شنبه 7 تیرماه گفت: این حمام تاریخی در محله زرهان وجنب مسجد واقع شده است، تبدیل بنای تاریخی مذکور به سفره خانه سنتی می تواند در معرفی بنا و جذب جهانگرد مؤثر باشد.

او اضافه کرد: به منظور تهیه طرح بازسازیی برای تغییر کاربری این بنای تاریخی که با سرمایهگذاری بخش خصوصی و نظارت اداره کل استان انجام خواهد شد، جلسه ای با حضور کارشناسان برگزار گردید.

معاون میراثفرهنگی همدان گفت: این بنای ثبتی به مساحت بیش از 480 مترمربع دارای دو فضای اصلی، راهروهای ارتباطی، فضاهای جانبی و دو گنبد عظیم است. نمای بیرونی این بنا به شکل متنوع با ترکیب آجر و سنگ اجرا شده است.

او در ادامه گفت: بازسازی این بنا شامل برداشتن فضاهای الحاقی، جمع آوری تأسیسات روکار، کف سازی، بام سازی و بازسازی فضاهای داخلی و بیرونی است که با اعتباری بیش از 5 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی انجام خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 341

به "حمام تاریخی زرهان در تویسرکان بازسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمام تاریخی زرهان در تویسرکان بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید