جزئیات دیدار ژنو؛ هیات همراه پوتین و بایدن 800 نفر هستند

به گزارش رپید دانلود، یک روزنامه سوئیسی با بیان اینکه 800 نفر پوتین و بایدن را در سفر به ژنو همراهی می نمایند، از استقرار سامانه دفاع هوایی در دریاچه ژنو و استفاده از نیروی هوایی سوئیس، فرانسه و ایتالیا برای تامین امنیت نشست رهبران آمریکا و روسیه اطلاع داد.

جزئیات دیدار ژنو؛ هیات همراه پوتین و بایدن 800 نفر هستند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک روزنامه سوئیسی گزارش داد که هیات همراه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در سفر به ژنو بیش از 800 نفر هستند.

خبرگزاری تاس به نقل از روزنامه تگ بلات نوشت: حدود 1000 نیروی امنیتی و حدود 900 افسر پلیس امنیت شهر ژنو را در زمان ملاقات دو جانبه پوتین و بایدن تامین خواهند کرد. بعلاوه بیش از 3 هزار خبرنگار و عکاس ملاقات 5 ساعته پوتین و بایدن را پوشش خبری خواهند داد.

در ادامه این گزارش آمده است، نیروی هوایی سوئیس با یاری نیروی هوایی فرانسه و ایتالیا از نزدیک محافظت از حریم هوایی شهر ژنو را برعهده خواهد داشت. نه تنها آسمان شهر ژنو بلکه بخشهایی از حریم هوایی فرانسه در نزدیکی محل مذاکره هم از سوی نیروی هوایی پوشش داده خواهد شد. بعلاوه سیستم دفاع هوایی در دریاچه ژنو در نزدیکی ویلای لوگرنگ(محل اصلی ملاقات) مستقر شده است.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا ساعت 16:15 دقیقه به وقت محلی وارد ژنو خواهد شد. وی عصر امروز با رئیس جمهور و وزیر خارجه سوئیس ملاقات و رایزنی خواهد نمود. وی سپس در هتل 5 ستاره اینترکانتینتال ژنو مستقر خواهد شد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قرار است 16 ژوئن (26 خرداد) در ژنو با هم ملاقات نمایند تا اولین ملاقات آنها بعد از شروع به کار دولت بایدن انجام گردد.

پوتین اخیرا در مصاحبه با شبکه روسیا 1 درباره هدف از ملاقات آینده خود با همتای آمریکایی توضیحاتی ارائه داد.

ولادیمیر پوتین گفت: (ملاقات دوجانبه با بایدن) به منظور احیای تماس ها و روابط شخصی، برقراری یک گفت و گوی مستقیم و ایجاد مکانیسم های واقعا موثر برای تعامل درباره مسائل مورد علاقه دو کشور است.

رئیس جمهور روسیه به این شبکه بیان کرد، در صورتی که برگزاری نشست بین او و بایدن باعث ایجاد مکانیسم های تعامل در حوزه های مختلف گردد، این نشست یک نشست موثر خواهد بود.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1085

به "جزئیات دیدار ژنو؛ هیات همراه پوتین و بایدن 800 نفر هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات دیدار ژنو؛ هیات همراه پوتین و بایدن 800 نفر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید