تارتار: مقابل فولاد ابتدا غافلگیر شدیم اما هوشمندانه عمل کردیم، بی علت نیست تیم نکونام در خانه گل نمی خورد

به گزارش رپید دانلود، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فزونی تیمش در خانه فولاد را حاصل یک بازی خوب و هوشمندانه دانست.

تارتار: مقابل فولاد ابتدا غافلگیر شدیم اما هوشمندانه عمل کردیم، بی علت نیست تیم نکونام در خانه گل نمی خورد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از اهواز، مهدی تارتار پس از فزونی 2 بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی خیلی سنگینی بود و اوایل آن غافلگیر شدیم. در ابتدای بازی فولاد طوری ما را پرس کرد که حتی در دو دقیقه اول توانست به گل هم برسد. ما به بچه ها گفته بودیم و گل خوردن به این شکل از بازیکنان ما بعید بود. بعد از دریافت گل زودهنگام غافلگیر شدیم و دقایقی را از دست دادیم.

وی در ادامه اضافه نمود: در نیمه اول رفته رفته با پرسی که داشتیم، توانستیم به گل برسیم و در نیمه دوم هم فشار زیادی وارد کردیم. باید به فولادی ها خسته نباشید گفت. علی رغم اینکه بازی را باختند، ولی ما را خیلی تحت فشار گذاشتند، با این حال با تعویض هایی که داشتیم و البته تیزهوشی هافبک مان سینا اسدبیگی و امین درویشی گل خوبی زدیم و در ادامه نیز فولاد را کنترل کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اضافه نمود: بی علت نیست که فولاد اینجا گل نمی خورد و خیلی تحت فشار بودیم. فقط پرسپولیس در این دو سه سال در اهواز فولاد را شکست داده است. نکونام سه سالی است که اینجا شکست نخورده بود و بچه های ما کار بزرگی انجام دادند. امروز خیلی هوشمندانه بازی کردیم و توانستیم سه امتیاز خیلی ارزشمند را کسب کنیم. این برد را به طرفداران مان و همه عزیزانی که در کارخانه ذوب آهن زحمت می کشند تقدیم می کنیم. بعلاوه از گروه داوری و آقای بنیادی فرد نیز تشکر می کنم که روز خوبی داشتند. گروه داوری امروز نماینده خوبی برای کمیته داوران بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1393

به "تارتار: مقابل فولاد ابتدا غافلگیر شدیم اما هوشمندانه عمل کردیم، بی علت نیست تیم نکونام در خانه گل نمی خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: مقابل فولاد ابتدا غافلگیر شدیم اما هوشمندانه عمل کردیم، بی علت نیست تیم نکونام در خانه گل نمی خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید