بیکاری 50 هزار نفر در نتیجه اجرای قرنطینه در اوکراین

به گزارش رپید دانلود، اجرای دو هفته طرح قرنطینه برای جلوگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا در اوکراین، باعث بیکاری حدود 50 هزار نفر از مردم این کشور شده و تعداد کلی بیکاران را به 320 هزار نفر افزایش داده است.

بیکاری 50 هزار نفر در نتیجه اجرای قرنطینه در اوکراین

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه ایزوستیا، چاپ مسکو ، دنیس شمیگال نخست وزیر اوکراین خاطرنشان کرد که تعداد شهروندان بیکار در این کشور به میزان 50 هزار نفر افزایش یافته و طی دو هفته گذشته که مقررات خاص رژیم قرنطینه لازم الاجرا بود، به بیش از 320 هزار نفر رسیده است.

نخست وزیر که در مصاحبه ای تلویزیونی صحبت می کرد، با اعلام این مطلب، یادآور شد که قبل از اعمال مقررات قرنطینه روزانه هزار نفر به عنوان بیکار ثبت نام می کردند، ولی در حال حاضر این رقم در روز به چهار تا پنج هزار نفر رسیده است.

پیش از این اشمیگال از تدوین راه چاره خروج از رژیم قرنطینه خبر داده بود که براساس آن حدود 500 هزار شغل ایجاد می شود.

نخست وزیر اوکراین روز پنج شنبه اعلام کرده بود که در ماه مه ، شهروندان اوکراینی مجبور خواهند شد تا به سر کار بروند و مقامات معیارهای اجتماعی خاصی را برای شرایط کنونی جامعه و جلوگیری از گسترش همه گیری ویروس کرونا در نظر گرفته اند.

براساس آخرین گزارش Worldometer ، تا روز جمعه، 10 آوریل (22 فروردین ماه) در اوکراین بیش از دو هزار مورد از بیماری کرونا تأیید شده و بطور کلی 69 نفر هم جان باختند. رژیم قرنطینه در اوکراین از اواسط ماه مارس (اواخر اسفند ماه) به اجرا گذاشته شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 287

به "بیکاری 50 هزار نفر در نتیجه اجرای قرنطینه در اوکراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیکاری 50 هزار نفر در نتیجه اجرای قرنطینه در اوکراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید