برای صعود به لیگ برتر خیز برداشته ایم

به گزارش رپید دانلود، خبرنگاران/کرمانشاه رئیس هیات هندبال استان کرمانشاه به انتها مرحله مقدماتی رقابت های لیگ دسته اول هندبال کشور اشاره نمود و گفت: در تلاشیم تا با تقویت تیم در مرحله نهایی رقابت ها جزو یکی از سه تیم صعود کننده به لیگ برتر سال 1400 باشیم.

برای صعود به لیگ برتر خیز برداشته ایم

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

ایرج یزدان پناه در گفت و گو با خبرنگاران، بااشاره به حضور تیم هیات کرمانشاه در رقابت های لیگ دسته اول هندبال، اظهار کرد: مرحله مقدماتی این رقابت ها از 28 آذر با حضور 24 تیم در چهار گروه آغاز شد که تیم کرمانشاه در گروه اول با تیم های نفت امیدیه، شهرداری جم، پاسارگاد شهرکرد، ثامن الحجج اراک و هیات بانه به میزبانی جهرم به رقابت پرداخت.

وی توضیح داد: تیم کرمانشاه در این مرحله با سه پیروزی و کسب شش امتیاز توانست به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کند.

رئیس هیات هندبال استان کرمانشاه افزود: در مرحله نهایی رقابت ها هم که طبق اعلام فدراسیون نیمه دوم بهمن ماه در دو گروه برگزار خواهد شد، هشت تیم حضور دارند که در نهایت سه تیم به رقابت های لیگ برتر سال 1400 راه خواهند یافت.

وی بااشاره به عملکرد خوب تیم هیات هندبال کرمانشاه در این مرحله از رقابت ها، افزود: برای این مرحله از وجود یازده بازیکن بومی و پنج بازیکن غیربومی استفاده کردیم که باتوجه به اینکه در این بازی ها در دو پست ضعف داشتیم، بدنبال جذب بازیکن برای این دو پست هستیم.

یزدان پناه با بیان اینکه تا حدود 80 درصد امیدوار به صعود تیمش به رقابت های لیگ برتر است، عنوان نمود: انتظار داریم با قدرتمند کردن تیم بتوانیم یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر باشیم.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه آیا کرمانشاه قصدی برای میزبانی رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته اول هندبال دارد یا خیر، عنوان نمود: درحال سنجیدن امکانات و توانایی هایمان برای میزبانی این مسابقات هستیم و درصورتی که تشخیص دهیم می توانیم همه بسترها را برای میزبانی فراهم کنیم، به فدراسیون و سازمان لیگ اعلام خواهیم کرد.

رئیس هیات هندبال کرمانشاه در بخش پایانی این گفت و گو خواهان حمایت مسئولین استانی از تیم هیات هندبال استان شد و گفت: اگر حمایت شویم، به رقابت های لیگ برتر صعود می کنیم.

وی یادآورشد: برای حضور در مرحله مقدماتی این رقابت ها حمایت اداره کل وررش و جوانان استان و یکی از کلینیک های خصوصی دندانپزشکی شهر را داشتیم که امیدواریم برای مرحله نهایی ضمن تداوم این حمایت ها، اسپانسرهای دیگری هم برای یاری به تیم پای کار بیایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 746

به "برای صعود به لیگ برتر خیز برداشته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای صعود به لیگ برتر خیز برداشته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید