الیف شافاک و اواریستو مهمانان فستیوال ادبی منچستر

به گزارش رپید دانلود، به گزارش خبرنگاران به نقل از بوکسلر، سال جاری در نمایشگاه و فستیوال ادبیات شهر منچستر در کشور انگلیس چهره هایی مثل الیف شافاک و برناردین ایواریستو حضور خواهند داشت. مسئولان این فستیوال لیستی از نویسندگان را از سراسر دنیا برای حضور در این رویداد ادبی دعوت نموده اند.

الیف شافاک و اواریستو مهمانان فستیوال ادبی منچستر

الیف شفق با نام هنری الیف شافاک از نویسندگان ترک تباری است که اغلب ما او را به خاطر کتاب ملت عشق می شناسیم؛ اما جالب است بدانید که الیف شافاک تا به حال بیش از 15 جلد کتاب نوشته که 10 جلد آنها رمان است. سه دختر حوا، یکی دیگر از مهم ترین آثار اوست.

برناردین اواریستو رمان نویس و شاعر انگلیسی است که کارش را با نمایشنامه هایی برای شبکه های مختلف رادیو لندن شروع کرد و پس از آن به دنیای رمان نویسی قدم گذاشت. اواریستو علاقه بسیاری به تحقیق و پژوهش پیش از انتشار هر اثر دارد، نویسنده شناخته شده تحسین شده ای در انگلستان است.

رمان دختر، زن، دیگری هشتمین اثر اواریستو است که باعث شد جایزه ادبی بوکر را دریافت کند. داستان این کتاب دربارهٔ زندگی 12 شخصیت است که بیشتر آنها سیاه پوست، بریتانیایی و زن هستند. اواریستو، اولین زن سیاه پوستی است جایزه ادبی من بوکر را دریافت می نماید.

فستیوال ادبیات شهر منچستر یکی از قدیمی ترین رویدادهای ادبی در انگلیس است که سال جاری قرار است ماه اکتبر برگزار گردد. این فستیوال هم مثل سایر رویدادهای مشابه به صورت تلفیقی خواهد بود. ایواریستو گفته است مجموعه تازه خود را در این فستیوال رونمایی خواهد نمود و شافاک هم قرار است درباره رمان تازهش با نام جزیره درختان گمشده صحبت کند. این رمان به وسیله انتشارات پنگوئن وارد بازار کتاب شده است.

مسئولان فستیوال ادبیات شهر منچستر می گویند برنامه دیجیتال سال جاری به صورت جداگانه و در ماه نوامبر اجرا خواهد شد که نویسندگان به صورت مجازی با کاربران ارتباط خواهند گرفت.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1118

به "الیف شافاک و اواریستو مهمانان فستیوال ادبی منچستر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الیف شافاک و اواریستو مهمانان فستیوال ادبی منچستر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید