افشاگری یک رئیس جمهور از خیانت گوایدو به ترامپ

به گزارش رپید دانلود، خبرنگاران : رئیس جمهور ونزوئلا بیان کرد کمتر از 5 دقیقه از اعلام خبر پیروزی نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نگذشته بود که سردسته مخالفان ونزوئلا، رئیس جمهور آمریکا را رها کرد.

افشاگری یک رئیس جمهور از خیانت گوایدو به ترامپ

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا روز یکشنبه گفت، دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا 800 میلیون دلار به خوان گوایدو، سرنموده مخالفان ونزوئلا در دو سال گذشته پول پرداخت نموده است.

بنابر گزارش خبرگزاری ایتارتاس، رئیس جمهور ونزوئلا در ادامه اظهارات خود فاش کرد: رئیس جمهور آمریکا خود خوان گوایدو را ساخت و گروه وی در واقع این هیولا را خلق کردند و ظرف مدت دو سال آن ها 800 میلیون دلار به وی پول منتقل کردند.

رئیس جمهور ونزوئلا اضافه نمود: گوایدو به ترامپ خیانت کرد. کمتر از پنج دقیقه از اعلام خبر پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گذشت که گوایدو، ترامپ را رها کرد. موش ها از کشتی در حال غرق شدن فرار می نمایند.

مادورو پیش از این، فرایند انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا را به باد تمسخر گرفته بود.

پیشتر هم رئیس جمهور ونزوئلا، پیروزی جو بایدن و کامالا هریس را تبریک گفت و تاکید نمود ونزوئلا برای مصاحبه با مردم و دولت آمریکا آماده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 639

به "افشاگری یک رئیس جمهور از خیانت گوایدو به ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری یک رئیس جمهور از خیانت گوایدو به ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید