افزایش خدمات چت آنلاین کتابخانه ملی ایران

به گزارش رپید دانلود، خدمات چت آنلاین کتابخانه ملی ایران که پیش از این روزی دو ساعت امکان پذیر بود، از سوم اردیبهشت ماه به روزی پنج ساعت از ساعت 9 الی 14 افزایش می یابد.

افزایش خدمات چت آنلاین کتابخانه ملی ایران

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، با توجه به فراگیرشدن بیماری کرونا و تعطیلی تالارهای کتابخانه ملی و نبود امکان ارائه خدمات حضوری به کاربران کتابخانه ملی و به منظور یاری به آن دسته از افرادی که جهت پژوهش های خود احتیاجمند مشاوره های اطلاعاتی و منابع مورداحتیاج خود هستند، اداره کل اطلاع رسانی کتابخانه ملی خدمات مرجع مجازی خود را نسبت به قبل گسترش داده و تا حد امکان کوشش دارد فعالیت های خود را در این حوزه ارتقا دهد.

خدمات مرجع مجازی کتابخانه ملی این امکان را در اختیار افراد قرار می دهد که بتوان بدون احتیاج به حضور در محل کتابخانه، احتیاجهای اطلاعاتی و پرسش های مرجع خود را با کارشناسان مرجع مجازی به وسیله پست الکترونیکی، گفت وگوی همزمان(چت آنلاین)، پرسش و پاسخ در شبکه های اجتماعی و ارسال پیامک در میان گذاشته و پاسخ دریافت نمایند.

به همین منظور خدمات چت آنلاین که پیش از این روزی دو ساعت امکان پذیر بود، از امروز (سوم اردیبهشت ماه) به روزی پنج ساعت (از ساعت 9 الی 14) افزایش می یابد.

کاربرانی که پرسش و احتیاجهای اطلاعاتی دارند می توانند به وب سایت این بخش به آدرس https://chat.nlai.ir/ مراجعه نموده و با کتابداران مرجع کتابخانه ملی به صورت آنلاین تبادل نظر نمایند.

در ضمن برای استفاده از سایر خدمات مرجع مجازی نیز می توانند به صفحه https://www.nlai.ir/ask مراجعه نموده و به وسیله فرم های آفلاین و یا پرسش های پیامکی، سوالات خود را طرح نموده و پاسخگویی به سوالات آن ها بر اساس منابع و امکانات موجود کتابخانه ملی و مطابق با خط مشی خدمات مرجع مجازی کتابخانه، در اولین فرصت زمانی صورت خواهد پذیرفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 205

به "افزایش خدمات چت آنلاین کتابخانه ملی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش خدمات چت آنلاین کتابخانه ملی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید