اعضای هیات امنای تشکل های چاپ سراسر کشور انتخاب شدند

به گزارش رپید دانلود، غلامرضا شجاع نمایده تشکل های چاپ سراسر کشور در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به نشست روز گذشته (شنبه 13 دی) جمعی از روسا و نمایندگان تشکل های چاپ سراسر کشور در حاشیه نخستین روز نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران گفت: 38 نفر از مدیران تشکل های چاپ استان هایی که امکان حضور در نمایشگاه داشتند دیروز در سالن صدف خلیج فارس دور هم جمع شدند و اعضای هیات امنای صنف چاپ تشکیل شد.

اعضای هیات امنای تشکل های چاپ سراسر کشور انتخاب شدند

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی ادامه داد: در این جلسه گزارش کوتاهی از مسائلی که تا به امروز توسط تشکل پیگیری شده مطرح شد زیرا از سال 1394 با این عنوان مشول فعالیت هستیم و به دنبال این هستیم تا موضوعاتی مثل مسائل مالیاتی، آیین نامه تاسیس چاپخانه ها و فعالیت صنعت چاپ زیرمجموعه وزارت ارشاد یا صمت را دنبال کنیم.

شجاع با اشاره به اقدام دیگری که در این نشست دنبال شد، شرح داد: مساله مهمی که مطرح شد این بود که هیات امنای تشکل باید انتخاب می شدند تا نمایندگان قانونی صنف چاپ و بسته بندی در سراسر کشور به وسیله این هیات امنا مطالبات به حق صنعت را از مبادی مربوطه پیگیری نمایند.

وی تاکید نمود: کشوری شدن تشکل یک اولویت برای ما بود تا تشکل به صورت فراکشوری فعالیت کند و در مجامع بین المللی به عنوان یک NGO معتبر شناخته گردد و به همین دلیل انتخاب هیات امنا برای ما یک ضرورت داشت.

شجاع با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه شرح داد: ما از سه طریق می توانستیم این کار را انجام دهیم؛ یکی به وسیله وزارت کشور است که الان به هیچ عنوان به هیچ نامی مجوز انجمن، سندیکا یا تشکل نمی دهند، روش دوم پلیس امنیت بود تا بتوانیم مانند انجمن واردنمایندگان صنعت چاپ از آن ها مجوز بگیریم اما چون مجوز امنیتی می شد برای فعالیت های بین المللی به مشکل برمی خوردیم.

وی در ادامه صحبت های خود گفت: به پیشنهاد رییس اتحادیه چاپخانه داران استان کرمانشاه و عضو هیات رییس اتاق بازرگانی ایران قرار شد به وسیله اتاق بازرگانی ایران مجوز خود را دنبال کنیم و هفت نفر هیات امنا به عنوان نمایندگان کل کشور پیگیر این موضوع باشند تا بتوانیم مطالبات این حوزه را در قالب یک فراکسیون در اتاق بازرگانی ایران دنبال کنیم.

بر همین اساس در خاتمه این نشست احمد ابوالحسنی رییس اتحادیه چاپخانه داران تهران، علی مغانی رییس اتحادیه چاپخانه داران خراسان رضوی، غلامرضا شجاع مدیرعامل تعاونی لیتوگرافان، مجتبی معراج محمدی رییس اتحادیه لیتوگرافان، کیوان کاشفی رییس اتحادیه چاپخانه داران کرمانشاه ، محمدعلی انصاری پور رییس اتحادیه چاپخانه داران اصفهان و مجتبی محمودیان رییس اتحادیه چاپخانه داران قم به عنوان اعضای هیات امنا انتخاب شدند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 698

به "اعضای هیات امنای تشکل های چاپ سراسر کشور انتخاب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای هیات امنای تشکل های چاپ سراسر کشور انتخاب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید