اطلاعیه فوری دفتر رایزنی علمی ایران در مسکو در رابطه با شیوع ویروس کرونا

به گزارش رپید دانلود، دفتر رایزنی علمی و سرپرستی دانشجویان ایرانی در کشورهای روسیه، بلاروس و آسیای میانه به دانشجویان ایرانی مقیم روسیه توصیه کرد که با توجه به شیوع ویروس کرونا در روسیه حتی الامکان به دنبال بازگشت به ایران و ادامه تحصیل از راه دور باشند.

اطلاعیه فوری دفتر رایزنی علمی ایران در مسکو در رابطه با شیوع ویروس کرونا

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دفتر رایزنی علمی و سرپرستی دانشجویان ایرانی در کشورهای روسیه، بلاروس، اوکراین و آسیای میانه روز آدینه با صدور اطلاعیه ای با اشاره به گسترش روزافزون تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشورهای مختلف از جمله روسیه، به دانشجویان ایرانی مقیم این کشور توصیه کرد که حتی الامکان بازگشت به ایران و ادامه برنامه آموزشی خود به صورت تحصیل از راه دور را در دستور کار قرار دهند.

دفتر رایزنی علمی و سرپرستی دانشجویان ایرانی در کشورهای روسیه، بلاروس، اوکراین و آسیای میانه در اطلاعیه خود بیان کرد:

پیرو اطلاعیه قبلی منتشره در کانال رایزنی علمی به اطلاع دانشجویان عزیز در روسیه می رساند: با توجه به گسترش روزافزون تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشورهای مختلف، از جمله فدراسیون روسیه و به ویژه در شهر مسکو و فقدان چشم انداز حل این مشکل در کوتاه مدت و حتی احتمال تداوم آن در نیمسال تحصیلی آینده که موجب به وجود آمدن نگرانی ها و سوالاتی برای دانشجویان شده است رایزنی علمی سفارت ج. ا. ایران درشرایط موجود موکدا توصیه می نماید دانشجویان عزیزضمن قبول مسؤلیت عدم قطعیت ها به سهم خود حتی الامکان به ایران بازگشته و نسبت به ادامه برنامه اموزشی مطابق برنامه دانشگاه مربوطه و از راه دورکوشش کنند.

طبیعی است کوشش دانشگاه ها وپیگیری ها بر این است که ادامه جریان آموزش دانشگاه ها، و در صورت امکان امتحانات تا حد ممکن به صورت غیرحضوری برگزار شود.

تا زمان امکان بازگشت به کشوربه دانشجویان ساکن خوابگاه ها و سایر سکونت گاهها که با شرایط نامناسب بهداشتی و یا احتمال قرنطینه خوابگاهی و یا مشکل ثبت اقامت و ... روبروهستند توصیه می شود با رعایت کلیه جوانب مذکور نسبت به اسکان در خوابگاه خودگردان و یامنازل ومکان های مناسب ودارای امکان ثبت اقامت رسمی اقدام کنند.

رایزنی علمی سفارت جمهوری اسلامی ایران بر مبنای وظایف قانونی خود پیگیری های لازم را برای رسیدگی بهتر به شرایط دانشجویان از مراجع ذیربط قانونی انجام داده و به دلیل احتمال مواجهه با شرایط های غیر قابل پیش بینی و غیر قابل جبران و تاسف بار مجددا تا زمان بهبود شرایط توصیه اکید به بازگشت دانشجویان عزیز به ایران را دارد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 285

به "اطلاعیه فوری دفتر رایزنی علمی ایران در مسکو در رابطه با شیوع ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه فوری دفتر رایزنی علمی ایران در مسکو در رابطه با شیوع ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید