از اول هم گفته بودم پرسپولیس نیازی به این 2 بازیکن ندارد ، ستاره سرخ ها مرد بازی های بزرگ است

به گزارش رپید دانلود، مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص گلزنی عیسی آل کثیر در دو بازی متوالی سرخ پوشان توضیح داد: عیسی آل کثیر همواره در مهم ترین بازی ها به پرسپولیس یاری نموده است.

از اول هم گفته بودم پرسپولیس نیازی به این 2 بازیکن ندارد ، ستاره سرخ ها مرد بازی های بزرگ است

به گزارش خبرنگاران سهراب انتظاری با اشاره به پیروزی پرسپولیس برابر گل گهر تاکیدکرد: پرسپولیس در نیمه اول خیلی عالی بازی کرد؛ عملکرد تیم در نیمه دوم هم خوب بود ولی اینکه چرا نیمه دوم مقداری عقب کشید علت خاص خودش را داشت. بازی بعد از دربی بازی برای هر دو تیم بازی سختی است؛ چه تیمی که برنده می گردد و تیمی که می بازد. به نظر من دربی بازی خیلی سختی است چون در دربی نهایت انگیزه در آن بازی وجود دارد و تیم ها نهایت انرژی و کوشش خود را برای این بازی به کار می گیرند. ما بازی دربی را بردیم و از نظر روحی شرایط ایده آلی داشتیم.

وی در ادامه گفت: پرسپولیس در نیمه اول تحت تاثیر روحیه مثبتی بود که دربی به تیم منتقل نموده بود و نیمه دوم بچه های ما از نظر بدنی مقداری تحلیل رفتند که طبیعی هم بود چون فاصله بازی ها یک مقداری کم بود و بازی برابر گل گهر هم مقداری سخت بود. در هرصورت به بچه ها و کادرفنی دست مریزاد می گویم. در جام حذفی مهم ترین مساله نتیجه برد است که که این اتفاق برای پرسپولیس رقم خورد. در جام حذفی به بازی زیبا امتیاز نمی دهند به کسی که نتیجه را از آن خودش می نماید امتیاز می دهند. ما در این ملاقات باتجربه عمل کردیم و نیمه اول دو تا گل زدیم و بعد از اینکه یک گل خوردیم توانستیم نتیجه را به نفع خودمان حفظ کنیم.

مهاجم سابق پرسپولیس در مورد گلزنی عیسی آل کثیر در دو بازی متوالی سرخ پوشان توضیح داد: عیسی آل کثیر همواره در مهم ترین بازی ها به پرسپولیس یاری نموده است و نشان داده است چه مهاجم توانمندی است؛ زمانی شیخ دیاباته یا پریرا را آوردند من در تمام مصاحبه هایم گفتم که ما دو مهاجم بسیار با کیفیتی داریم اگر قدر خودشان را بدانند ما سال ها از بابت مهاجم در خط حمله خیال مان راحت خواهد بود. و همواره گفته ام اگر عیسی و مهدی عبدی قدر خودشان را بدانند فوتبالیست های بسیار قابلی هستند و ما احتیاجی به بازیکن خارجی نخواهیم داشت ولی متاسفانه عیسی یک سری بدشانسی هایی آورد و محرومیت و مصدومیت هایی گریبان گیرش شد اما در هر مرحله او بازگشت دوباره ای داشت و برای پرسپولیس خوب کار کرد. عیسی وقتی مصدوم شد و رباط از دست داد، خیلی زحمت کشید و دوباره خودش را برگرداند و نکته مثبت ما این بود که دوباره با عیسی قرارداد بستیم و او را از دست ندادیم. من خبر دارم که در این مدت عیسی خیلی کوشش کرد و دوران سختی را پشت سرگذاشت و خدا را شکر که خدا به قلب مهربانش نگاه نموده و الان طرفداران هم خرسند هستند که عیسی دوباره به روزهای اوج بازگشته است؛ انشاالله این روند ادامه داشته باشد و ما در بازی های به جای مانده پرسپولیس در این فصل با گل های زیبایش لذت ببریم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازی بعدی تیم گل محمدی در جام حذفی اضافه کرد: من فکر کنم طرفدار برترین گزینه برای تیم ما بود و از دید من قرعه خوبی به پرسپولیس خورد. طرفدار با ساکت الهامی تیم خوبی را دارد ولی عزم پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی جزم است ان شااله که پرسپولیس با پیروزی برابر طرفدار یک گام تا فتح یک جام ارزشمند نزدیک خواهد شد و انتقام خوبی از این تیم خواهد گرفت.

انتظاری در مورد مصاف تیم گل محمدی برابر پیکان اعلام نمود: سرنوشت قهرمانی در دست پرسپولیس است و باید از این شانس به نحواحسن استفاده کند. پیکان تیم خوبی است و پرسپولیس در برابر این تیم کار ساده ای ندارد اما توان فنی و انگیزه پرسپولیسی ها در حدی است که می تواند در این بازی هم به پیروزی دلچسبی دست پیدا کند. به اعتقاد من پرسپولیس در هر دو جام مدعی شماره یک است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1402 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1571

به "از اول هم گفته بودم پرسپولیس نیازی به این 2 بازیکن ندارد ، ستاره سرخ ها مرد بازی های بزرگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اول هم گفته بودم پرسپولیس نیازی به این 2 بازیکن ندارد ، ستاره سرخ ها مرد بازی های بزرگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید