ارتش سوریه کنترل شهرک الفح در حومه ادلب را در دست گرفت

به گزارش رپید دانلود، ارتش سوریه از آزادسازی شهرک التح در حومه ادلب از اشغال گروه های تروریستی و کنترل نیروهایش بر این شهرک اطلاع داد.

ارتش سوریه کنترل شهرک الفح در حومه ادلب را در دست گرفت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، ارتش سوریه، امروز- شنبه- خاطرنشان کرد که نیروهایش کنترل شهرک التح در حومه ادلب را تثبیت و آن را از اشغال عناصر گروه های تروریستی آزاد کردند.

شهرک التح فقط 45 کیلومتر با ادلب، شهر اصلی در منطقه کاهش تنش فاصله دارد.

منذر داشر سرهنگ ارتش سوریه در گفت وگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: عناصر مسلح به بمباران روستاها و شهرهای مان ادامه می دهند، در جریان درگیری ها این سلاح ها مصادره شده و بخشی نیز در نزدیکی مرکز ایست بازرسی ترکیه در منطقه روستای صورمان ضبط شدند، این توپخانه جهنمی آتشین است که با کالیبر 300 میلی متری و سیلندرهای گازی که بُرد آنها به 6 کیلومتر می رسند، شلیک می گردد.

به گفته وی، چند روز قبل شبه نظامیان قصد داشتند با یاری خودروهای بمب گذاری شده و عناصر انتحاری حملات مسلحانه ای را به شهرک التح انجام دهند ولی تمامی این حملات با موفقیت دفع شدند.

طبق این گزارش، نیروهای ارتش سوریه نمونه هایی از سلاح ها و مهماتی که از عناصر مسلح هنگام بازگشت شان به جا مانده بود از جمله خودروهای حامل مواد منفجره را به روزنامه نگاران روس نشان دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 83

به "ارتش سوریه کنترل شهرک الفح در حومه ادلب را در دست گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش سوریه کنترل شهرک الفح در حومه ادلب را در دست گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید