آمار روزانه بیماران بستری کرونایی در خوزستان تک رقمی شد

به گزارش رپید دانلود، خبرنگاران/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تک رقمی شدن آمار روزانه بیماران بستری کرونایی در خوزستان خبر داد.

آمار روزانه بیماران بستری کرونایی در خوزستان تک رقمی شد

دکتر فرهاد ابول نژادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از گذشت 20 ماه از شیوع بیماری کووید - 19 در استان خوزستان برای اولین بار در 24 ساعت گذشته آمار بیماران بستری کرونایی در این استان تک رقمی شد.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته در استان خوزستان تنها هشت بیمار کرونایی بستری شدند که این آمار در 20 ماه گذشته بی سابقه بوده و جای بسی خوشحالی و امیدواری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان نمود: همچنین در 24 ساعت گذشته تنها دو نفر از بیماران کرونایی استان خوزستان فوت کردند که این آمار نیز با توجه به جمعیت استان کاهش چشمگیری داشته، هر چند برای کارکنان این دانشگاه فوت هر یک نفر نیز بسیار دردناک است.

وی اضافه کرد: نقش واکسیناسیون در کنترل بیماری کووید - 19 در استان خوزستان بسیار چشمگیر بوده است و از تمامی افرادی که واکسن نزده اند درخواست می شود برای انجام واکسیناسیون خود تعجیل کرده و به پایگاه های تزریق واکسن استان مراجعه کنند تا این شرایط ثابت بماند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1239

به "آمار روزانه بیماران بستری کرونایی در خوزستان تک رقمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار روزانه بیماران بستری کرونایی در خوزستان تک رقمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید