108 استاد دانشگاه از تلاشگران عرصه سلامت برای مقابله با کرونا تقدیر کردند

به گزارش رپید دانلود، تعدادی از اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور با صدور بیانیه ای از تلاشگران عرصه سلامت برای مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کردند.

108 استاد دانشگاه از تلاشگران عرصه سلامت برای مقابله با کرونا تقدیر کردند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، جمعی از اساتید دانشگاه های سراسر کشور طی بیانیه ای از تلاشگران عرصه سلامت برای مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

ملت شریف ایران! در شرایطی که همه ما در پیروی از غریزه صیانت از نفس، پرهیز از ویروس کرونا را محور اصلی سبک زندگیمان قرار داده ایم، تلاشگران عرصه سلامت کشور آگاهانه و داوطلبانه با به خطر انداختن جان شریف خود و خانواده های محترمشان تلاشی مقدس برای حفظ جان هموطنانمان را سامان داده اند. اهمیت این تلاش آنجایی بیش از پیش روشن می شود که جامعه پزشکی شریف ایران باید بار سنگین قسم بقراطی خود را در شرایط کمبود ها و کاستی های امکانات، زیرساخت ها و ساختار معیوب تصمیم گیری های کلان کشور به سرمنزل مقصود برساند و در این جهت جز سلامتی و جان خود از یک طرف و عشق به هموطنان دستمایه دیگری ندارد.

ما اساتید دانشگاه ها و پژوهشگاه های وزارت علوم بدینوسیله از همه تلاشگران عرصه سلامت اعم از پزشکان، پرستاران، رزیدنت ها، اینترن ها، کارشناسان آزمایشگاه ها، کادر های اورژانس و هلال احمر و. شجاع و شریف کشورمان قدردانی نموده و در مقابل شرافت حرفه ای شان سر تعظیم فرود می آوریم. از هموطنان عزیزمان هم انتظار داریم ضمن رعایت توصیه های پزشکی، در مواجهه خود با این فرشتگان منادی سلامت متوجه فشار سنگین کاری آنان باشند و ضمن قدردانی از آنان، کمبود ها و کاستی های احتمالی را به پای ایشان ننویسند.

از سیاستگذاران، مدیران و مسئولین اجرایی محترم نیز درخواست داریم تا از طریق فراهم اوردن امکان مشارکت این تلاشگران عزیز در تصمیم گیری ها و تهیه و تدارک امکانات کافی مورد نیاز آنان، کارایی و کارآمدی جانفشانی های این عزیزان را افزایش دهند.

از مسئولین محترم نظامی و قضایی کشور هم انتظار داریم تا توجه ویژه ای به پادگان ها و زندان ها و سایر مراکز تجمعی که علیرغم شرایط بحرانی کشور نمی توان از آن ها پرهیز کرد، داشته باشند. در این زمینه بخصوص انتظار داریم تا با کاهش جمعیت زندان ها از طریق اعطای مرخصی به زندانیان غیرخطرناک و بخصوص زندانیان سیاسی-عقیدتی موجبات جلوگیری از گسترش بیماری در این مراکز و همچنین امکان تمرکز کادر درمانی کشور بر بیمارستان ها را فراهم کنند.

ملت شریف ایران! علیرغم شرایط بحرانی امروز، اطمینان داریم که با رعایت توصیه های پزشکی و با اتکا به تعهد و شرافت جامعه پزشکی کشور از این گردنه به سلامت عبور خواهیم کرد و درس های این بحران را در پی ریزی آینده ای درخشان برای خود و فرزندانمان بکار خواهیم گرفت.

متن کامل این بیانیه همراه با اسامی اساتیدی که در آن همراه بودند را می توانید در اینجا مشاهده و دانلود کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 201

به "108 استاد دانشگاه از تلاشگران عرصه سلامت برای مقابله با کرونا تقدیر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "108 استاد دانشگاه از تلاشگران عرصه سلامت برای مقابله با کرونا تقدیر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید