کشته های سیلاب فارس به 5 نفر رسید

به گزارش رپید دانلود، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس گفت: بارش ها و سیلاب در شهرستان های جنوبی فارس 5 نفر را به کام مرگ کشاند.

کشته های سیلاب فارس به 5 نفر رسید

مهدی خوبیار در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران از شیراز ، گفت: بر اثر وقوع سیل و آبگرفتگی شدید پنج نفر در شهرستان های لار، مهر و داراب جان باختند و تعداد 5 نفر نیز مصدوم و به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس از هشتم دی ماه تا کنون نیرو های امدادی جمعیت هلال احمر فارس به 8 هزار و 186 حادثه دیده داشته به 27 نفر اسکان اضطراری داده شد.

102 دستگاه خودرو از برف و کولاک رهاسازی و 351 واحد خانه دچار آبگرفتگی شدید شدند که برای همگی آن ها تخلیه آب انجام شد.

خوبیار گفت: علاوه بر این تعداد 22 چادر، 65 تخته موکت، 2798 کیلوگرم نایلون، تعداد 225 پتو، 27 والور و 12 بسته غذایی شامل (250 کیلو برنج، 32 کیلو چای، حبوبات 70 کیلو، قند و شکر 79 کیلو و 604 قوطی کنسروجات) توزیع شد.

او شهرستان های درگیر را سپیدان، ارسنجان، ممسنی، قیر وکارزین، رستم، شیراز، اقلید، فیروزآباد، لامرد، داراب، استهبان، جهرم، زرین دشت، فسا، لارستان، نی ریز، خرامه، خنج، مهر، اوز، کازرون، مرودشت، خرم بید و گراش خاطرنشان کرد.

به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس مرکز 112 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی است.

سیلاب دیروز در استان فارس مدارس وراوی را غیر حضوری کرد و خسارت هایی را نیز به بعضی شهرستان ها از جمله مهر ، لارستان ،استهبان وارد کرد.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1372

به "کشته های سیلاب فارس به 5 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشته های سیلاب فارس به 5 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید