چگونه با کلاه فلاپی استایل جذابی داشته باشیم؟

به گزارش رپید دانلود، در صورتی که قصد دارید در فصل تابستان استایل مجذوب کننده، مدرن و شیکی داشته باشید بهتر است نگاهی به استایل های مجذوب کننده کلاه فلاپی هم داشته باشید. این کلاه تابستانی شیک در ماه های گرما کاربرد بسیار زیادی دارد به همین علت در این مطلب به آنالیز شکل، تاریخچه، کاربرد و روش های استفاده از آن در استایل خود پرداخته ایم.

چگونه با کلاه فلاپی استایل جذابی داشته باشیم؟

دنیای مد کلاه در استایل، از استفاده از کلاه تنها به هدف ایجاد محافظت در برابر آفتاب یا حضور به عنوان یک عنصر واحد فاصله بسیار زیادی گرفته است. حتما شما هم در پیاده روی یا ساحل کلاه های بزرگ و پهنی که دور سر فرد را پوشش می دهند را دیده اید. احتمالا به این کلاه ها همان کلاه می گویید اما باید بدانید که نام دقیق آن ها کلاه فلاپی است. اگر شما هم علاقه مند به آشنایی بیشتر با این مدل کلاه و چگونگی استفاده از آن در استایل هستید ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

کلاه فلاپی چیست؟

کلاه فلاپی که با عنوان های کلاه آفتابی، کلاه برداشت محصول یا کلاه مزرعه هم شناخته می گردد، لبه پهنی دارد که برای محافظت از صورت و شانه ها از آفتاب طراحی شده است. کلاه های فلاپی در جنس ها و مدل های مختلفی مانند کلاه های آفتابی حصیری، کلاه های آفتابی از جنس فیبر فشرده و کلاه هایی که جنس بافت سبکی دارند تهیه می شوند. کلاه های فلاپی همانطور که از نامشان تعیین است لبه های پهنی دارند که می توانند تا 25 سانتی متر پهنا داشته باشند.

بعضی طراحان مد بعلاوه لبه های این پهنا را بیشتر هم طراحی می نمایند اما در حالت کلی پهنای لبه کلاه فلاپی بین 10 تا 15 سانتی متر است. این مدل کلاه در دهه های اخیر کاربرد و محبوبیت بسیار زیادی در دنیای مد پیدا نموده است. اما چگونه می توانیم با استفاده از این کلاه استایل شیکی داشته باشیم؟

  • 8 روش مختلف برای داشتن یک استایل مجذوب کننده با کلاه باکت

تاریخچه کلاه فلاپی

کلاه های فلاپی کاربردهای بسیار زیادی علاوه بر ایجاد ظاهر زیبا دارند. در فصل تابستان استفاده از کلاه لازم و لازم است. کلاه های آفتابی ای که در ساخت آن ها از ایده های قدیمی الهام گرفته شده است، یکی از انواع ایدئآل کلاه برای محافظت از پوست و چشم ها از نور خورشید به شمار می فرایند.

علاوه بر این کلاه فلاپی می تواند یکی از اجزای مدرن و شیک استایل هم باشد. قبل از اینکه این کلاه یک عنصر شیک در استایل باشد کاربردش ایجاد محافظت در برابر آفتاب است. کلاه های فلاپی برای نخستین بار در قرن چهاردهم ظاهر شدند.

کلاه های فلاپی یکی از اجزای اصلی استایل هیپی در استایل دهه های 60 و 70 بودند که به وسیله افراد مشهور جوان استفاده می شدند. این کلاه های محبوب از چزم، حصیر و نمد تهیه شده و به عنوان محصول محبوبی که در همه فصول و همه رنگ ها کاربرد دارد استفاده می شدند.

چه زمانی از کلاه فلاپی استفاده کنیم؟

کلاه فلاپی از ترکیب شخصیت فرد و خود کلاه تعریف می گردد. بعضی از شایع ترین قسمت ها که سرطان پوست از آن ها تشخیص داده می گردد روی سر بوده و شامل صورت، پوست سر و گوش ها هستند. بنابراین با پوشیدن کلاه به ویژه کلاهی که UPF بالای 50 داشته باشد می توانید محافظت لازم را ایجاد کنید. قسمت سخت مساله تشخیص زمانی است که استفاده از این کلاه ها لازم و لازم است.

همانطور که گفته شد چند علت و موقعیت دیگر هم برای پوشیدن کلاه فلاپی وجود دارند که در ادامه شرح داده شده اند:

  • هنگام رفتن به ساحل؛ هنگام حضور در ساحل با به کارگیری کلاه های لبه پهن نگرانی ای از بابت آسیب آفتاب به صورت و سر خود نداشته باشید.
  • هنگام حضور در فضای باز؛ این مورد مناسب افرادی است که علاقه مند به کمپ زدن در جنگل و لذت بردن از طبیعت هستند. اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید آخر هفته را به کوهنوردی بگذرانید لباس های آستین بلند و یک کلاه آفتابی خوب چیزهایی هستند که داشتن شان واجب است.
  • برای داشتن استایل شیک و عالی؛ کلاه شیک یکی ازاجزای استایل است که دست کم گرفته شده اما می تواند اجزای مختلف استایل را به خوبی به هم مرتبط و متصل سازد. برای استایل رسمی می توانید یک پیراهن طرح دار را با کلاه فلاپی به رنگ خنثی ترکیب نموده یا از استایل تمام سفید با کلاه رنگی فلاپی بهره ببرید.

کلاه های فلاپی نه تنها برای محافظت از سر و موها در براب آفتاب بلکه برای تکمیل استایل و داشتن ظاهر شیک طراحی شده اند. بنابراین شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که آیا این کلاه ها همچنان جزو ترند دنیای مد امروز هستند یا خیر. پاسخ این سوال بله است و می توان از آن برای داشتن استایل شیک و مدرن استفاده کرد.

  • چگونه پیراهن ساحلی را در تابستان 1401 به استایل تان اضافه کنید؟

آیا کلاه فلاپی هنوز ترند است؟

کلاه های فلاپی در تمام طول سال بسیار محبوب و پرطرفدار هستند زیرا کاربردی بودن و مدرن بودن آن ها محبوبیت زیادی ایجاد می نمایند. این کلاه ها مانع از رسیدن آفتاب به صورت می شوند، موهای به هم ریخته را می پوشانند و می توانند ظاهر ساده را ارتقا دهند.

از سال 1960 این کلاه ها محبوبیت بسیار زیادی پیدا نموده و به یکی از انتخاب های آسان برای خانم ها و آقایان تبدیل شده اند. یکی از طیف های رنگی که هیچگاه دمده نمی گردد و امکان ترکیب کردن آن با رنگ های دیگر و همخوانی با آن ها وجود دارد، طیف رنگی خنثی است. در صورتی که در پی انتخاب یک رنگ مناسب برای کلاه فلاپی هستید سعی کنید رنگ های مشکی، سفید، کرم یا آبی را انتخاب کنید. در صورتی که فکر می کنید کلاه آفتابیتان خیلی ساده است، می توانید از یک روبان رنگ روشن به دور آن بهره ببرید.

در صورتی که در پی مدل های طرح دار و رنگارنگ هستید طرح های گلدوزی شده ظاهر زیبایی دارند و آن ها را برای رویدادهای رسمی تر از رفتن به ساحل می توانید آن ها را انتخاب کنید. در صورتی که ترجیح تان کلاه های رنگی است، کلاه فلاپی شیکی که به رنگ روشن بوده یا خال خالی باشد انتخاب مناسبی است. مدل های مختلفی وجود دارند که می توانید مدل دلخواه خود را از میان آن ها انتخاب کنید.

  • 8 مدل کلاه مردانه مجذوب کننده و کاربرد هرکدام

در خاتمه

در صورتی که به تازگی می خواهید از کلاه های فلاپی در استایل خود بهره ببرید با افتخار این کلاه را انتخاب کنید. این کلاه ها در تمام طول سال ترند هستند و به نظر نمی رسند به این زودی دمده شوند. کلاه فلاپی در مدل ها و میزان های مختلف برای استفاده در موقعیت های مختلف در دسترس است.

آیا شما جزو طرفدارهای این مدل کلاه هستید؟ رنگ دلخواه و مدل مورد علاقه کلاه فلاپی برای شما کدام است؟

منبع: ThreadCurve

منبع: دیجی استایل
انتشار: 3 شهریور 1401 بروزرسانی: 3 شهریور 1401 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1456

به "چگونه با کلاه فلاپی استایل جذابی داشته باشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با کلاه فلاپی استایل جذابی داشته باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید