پیروانی: سپاهانی ها بگویند افراد اضافه در کنار زمین چه کسانی بودند؟

به گزارش رپید دانلود، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می گوید مدیرعامل سپاهان به خاطر نقشی که در قرارداد ویلموتس داشته می ترسد صحبت کند.

پیروانی: سپاهانی ها بگویند افراد اضافه در کنار زمین چه کسانی بودند؟

به گزارش خبرنگاران، افشین پیروانی درباره حواشی ملاقات تیمش برابر سپاهان و صحبت های رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: ابتدا باید خدمت آقای فتاحی که صحبت هایی مطرح کردند بگویم شما بحث شهدا را پیش کشیدید اما انگار از روی کاغذ می خوانید. طبق برنامه قرار نبود از طرف باشگاه سپاهان سرپرست این تیم صحبت کند ولی به هرحال من صحبت می کنم. شما بعداز بازی به سمت داور نرفتید و هیچ اتفاقی رخ نداد و ما در کمال صحت وسلامت به استادیوم آمدیم؟ بحث هایی مطرح می گردد که فرار رو به جلو است. در جلسه پیش از بازی از یگان ویژه تشکر کردم اما اینکه می گویند ما چیزی از اتفاقات اتفاق افتاده نمی دانیم، پس این فیلم ها چه چیزی را نشان می دهند؟ ما بازی خوبی برابر تیم پولدار سپاهان به نمایش گذاشتیم اما حاشا کردن خوب نیست.

وی اضافه نمود: آقای فتاحی بعد از بازی به داور اعتراض می نماید و درگیری آغاز می گردد. خیلی هم اتفاق خاصی رخ نداد. وقتی روی نیمکت بودیم یک تصویر بردار به نیمکت ما نزدیک می شد و گفتیم برو کنار اما نرفت و بعد پشت دروزاه به حامد الفاظی را گفته بود.

در این گفت گو پیروانی درباره هویت فردی که در کنار نیمکت پرسپولیس حضور داشت هم گفت: این فرد هیچ سمتی در تیم ندارد و یک طرفدار است و در لیست پرواز تیم هم نیست اما بهتر است سپاهانی ها بگویند افراد اضافه در کنار زمین چه کسانی بودند؟ ناظر بازی، بازی را یک دقیقه دیر تر آغاز کرد و کسی هم دلیلش را نمی داند. افراد اضافی در کنار زمین بودند و کسی هم نمی داند چه کسانی بودند.

او در ادامه درباره اظهارات فتاحی که بیان کرد آن فرد مشکوک در راهروی نزدیک رختکن پرسپولیس رفت و آمد می کرد هم گفت: این به ما مربوط است. آدم اضافی زیاد از طرف شما بودید.

در ادامه این گفت وگو میان فتاحی و پیروانی جدال لفظی شکل گرفت و سرپرست تیم پرسپولیس خطاب به سرپرست سپاهان گفت: ما سال جاری سه جام می گیریم. جام دریافت به هر قیمتی نیست. پرسپولیس تیم بزرگی است و اگر جام گرفتیم به لطف خدا و کوشش باشگاه بوده است و از کسی هم با شوآف تقدیر نکردیم.

وی اضافه نمود: محرم نویدکیا از نظر اخلاقی قابل احترام است اما گفتند در دعوا نبودند اما عکس ها معین می نماید در دعوا حضور داشت.

او همچنین درباره ادعای محرم نویدکیا که گفته بود شنیده از روی نیمکت پرسپولیس به بازیکنان گفته اند روی زمین بیفتند هم گفت: سیامک نعمتی از ناحیه کتف مصدوم شده بود و مربی تیم ما به او گفت اگر نمی توانی بازی کنی روی زمین بخواب و این یک فاجعه نیست. فاجعه سرباز احمدی است که دیگر نمی تواند ببیند.

پیروانی در خاتمه درباره مدیرعامل باشگاه سپاهان هم گفت: مدیر شما قرارداد ویلموتس را بست و الان می ترسد بیاید حرف بزند. ما تیمی با 40 و 50 میلیون طرفدار هستیم و هر جایی می رویم هوادرا داریم، بنابراین باید نامه بنویسیم که امنیت تیم ما حفظ گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 970

به "پیروانی: سپاهانی ها بگویند افراد اضافه در کنار زمین چه کسانی بودند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: سپاهانی ها بگویند افراد اضافه در کنار زمین چه کسانی بودند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید