مهاجرانی: کار پرسپولیس سخت تر از استقلال است

به گزارش رپید دانلود، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که استقلال و پرسپولیس می توانند با شکست دادن حریفانشان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود نمایند.

مهاجرانی: کار پرسپولیس سخت تر از استقلال است

حشمت مهاجرانی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تقابل استقلال با العین در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال چیزی کمتر از العین ندارد و این دو تیم تقریبا به هم نزدیک هستند. حتی استقلال می تواند تیم بهتری نسبت به العین باشد. العین را می شناسم و آنها چند بازیکن خوب در اختیار دارند، ولی استقلال می تواند از بازی در تهران نهایت استفاده را برده و با پیروزی در بازی رفت شانس خودشان را برای رسیدن به مرحله بعدی بیشتر نمایند.

سرمربی پیشین تیم ملی در درخصوص تقابل پرسپولیس و لخویا تأکید کرد: کار پرسپولیس سخت تر از استقلال است، چون لخویا قوی تر از العین است و بازیکنان بین المللی دارد. لخویا تیمی نیست که آسان بتوان آن را شکست داد و از طرفی محرومیت پرسپولیس در حضور تماشاگرانش، کار این تیم را سخت تر می نماید. آنها باید بسیار حرفه ای و باهوش بازی نمایند، ولی با این حال پرسپولیس فاکتورهای یک تیم کامل را دارد و می تواند از سد لخویا عبور کند.

مهاجرانی در مورد احتمال حضور جواد نکونام در تراکتورسازی گفت: او در دوران بازیگری به اندازه کافی تجربه کسب کرد و مدتی هم در کنار کی روش بود. نکونام در این سال ها تجربیات زیادی به دست آورد و در دو جام جهانی بازی کرد. او در رقابت های لالیگا چند سال حضور داشت و فکر می کنم فاکتورهای لازم را برای مربیگری دارد. او در تیم ملی هم قدرت رهبری خوبی داشت و مهم این است که بسیار باهوش و جاه طلب بود. نکونام می تواند پیروز باشد و دلیلی نمی بینم که شاهد عدم پیروزیت نکونام در لباس مربیگری باشم.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 161

به "مهاجرانی: کار پرسپولیس سخت تر از استقلال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجرانی: کار پرسپولیس سخت تر از استقلال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید