پورشه کاین توربو GT رونمایی شد ، شاسی بلندی سریع تر از فراری 458!

به گزارش رپید دانلود، پورشه کاین توربو GT رسماً معرفی شد. این محصول تازه پورشه 631 اسب بخار قدرت دارد و شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن 3.1 ثانیه است. پورشه کاین توربو GT قرار است با قیمت 180 هزار دلار فروخته شود.

پورشه کاین توربو GT رونمایی شد ، شاسی بلندی سریع تر از فراری 458!

خبرنگاران - اوایل قرن بیست و یکم، زمانی که نسل اول کاین معرفی شد؛ تردید های بسیاری برای موفقیت تجاری پروژه وجود داشت. بسیاری از علاقه مندان پورشه به عرضه یک شاسی بلند از طریق این برند آلمانی، علاقه نشان نمی دادند. البته، ساخت یک کراس اوور اسپرت و لوکس هم امری مرسوم در میان خودروسازان برتر جهان نبود.

امروزه، شاسی بلند های پورشه شامل ماکان و کاین، مجموعاً فروش بیشتری نسبت به دیگر محصولات شرکت سازنده دارند. این خودرو ها از نظر تجاری، موفقیتی بزرگ برای پورشه محسوب می شوند.

پورشه کاین توربو GT، پیش از رونمایی رسمی توانست رکورد نوربرگرینگ برای کلاس شاسی بلند را به نام خود ثبت کند. این رکورد برای محصول نو پورشه 7:38:9 بود. این یعنی پورشه کاین توربو GT سریعتر از خودروهایی چون فراری 458 ایتالیا، لکسس LFA، پورشه 991.1 کررا S و… است. این محصول، حالا با بدنه کوپه و قیمت گزاف 180 هزار دلاری، آماده تولید انبوه است.

مشخصات فنی

این خودرو از پیشرانه 4 لیتر توئین توربو شارژ V8 با قدرت 631 اسب بخار و گشتاور 850 نیوتن متر بهره می برد. علاوه بر پیشرانه تقویت شده و جعبه دنده با سرعت تعویض بالاتر، تفاوت های ظاهری هم بین کاین توربو GT و نسخه استاندارد وجود دارد.

مدل نو از سیستم تعلیق ویژه با 17 میلی متر کاهش ارتفاع بهره می برد. این سیستم تعلیق 15 درصد سخت تر مدل توربو است. همچنین رینگ های 22 اینچی با تایرهای پیرلی برای کاین توربو GT انتخاب شده اند که 410 میلی متر در جلو و 440 میلی متر در عقب پهنا دارند.

این مدل دارای ورودی هوای بزرگ تر در نمای جلو است. برخی از ادوات بدنه آن شامل دیفیوزر عقب، سقف و بالچه های جانبی هم از جنس فیبر کربن هستند.

کابین پورشه کاین توربو GT

منبع: زومیت

منبع: بیت ران
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1066

به "پورشه کاین توربو GT رونمایی شد ، شاسی بلندی سریع تر از فراری 458!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورشه کاین توربو GT رونمایی شد ، شاسی بلندی سریع تر از فراری 458!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید