پروژه های ورزشی دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان افتتاح شد

به گزارش رپید دانلود، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از افتتاح یادمان شهید گمنام دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود و چندین پروژه آموزشی و ورزشی در دانشکده های فنی و حرفه ای پسران سمنان و دختران شاهرود خبر داد.

پروژه های ورزشی دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از افتتاح یادمان شهید گمنام دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود و چندین پروژه آموزشی و ورزشی در دانشکده های فنی پسران سمنان و دختران شاهرود همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

رضا نقدی با اشاره به اهداف و اثرات اجرایی این یادمان گفت: احداث بنای یادمان شهدا در محوطه دانشکده یادآور دلاوری ها، ایثار و گذشت جوانان این مرز و بوم در سال های ارزشمند دفاع مقدس برای دانشجویان، اساتید و کارمندان است.

نقدی همچنین از بهره برداری سالن ورزشی چند منظوره دانشکده فنی و حرفه ای پسران سمنان و چمن مصنوعی و سالن بدنسازی دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود در چهل و دومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: آنچه در کنار علم آموزی از اهمیت بالایی در دانشگاه ها برخوردار است، توجه به برنامه های فرهنگی و ورزشی است و این مهم در دانشگاه فنی و حرفه ای همواره مورد توجه بوده است.

وی افزود: با تأسی به تاکیدات رهبری به ورزش، امیدواریم بتوانیم با توجه به ارزش های اسلامی زمینه را برای رشد و تکامل جسمی و معنوی نوجوانان و جوانان و آحاد مردم میهن اسلامی مان فراهم آوریم.

سکینه ماندگارزاد، رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود با ابراز خرسندی و خوشحالی از افتخار حضور شهید گرانقدر گمنام در این مجموعه دانشگاهی افزود: ما امروزه هرچه از عزت و اقتدار و امنیت و آزادی و استقلال داریم مرهون جانبازی های این عزیزان است که به فرمان امام خود، برپایی و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی را از اهم واجبات دانسته و نشان دادند که در پیروی از خط ولایت و رهبری بی پروا آماده جانفشانی هستند.

ماندگارزاد گفت: این امر بازتوانی و احساس مسئولیت مدیریتی و فرهنگی برای دانشجویان، مسئولان و اعضای هیئت علمی و کارمندان دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود ایجاد می کند.

شایان ذکر است، دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان به عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین در حال حاضر با داشتن بیش از 4 هزار دانشجو و 4 دانشکده در شهرستان های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان، مشغول به فعالیت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 795

به "پروژه های ورزشی دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های ورزشی دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید