وزنه برداری قهرمانی آسیا، دومین طلایی المپیک ریو هم به امتیاز لازم نرسید، یک برنز و 2 نقره برای سهراب مرادی

به گزارش رپید دانلود، سهراب مرادی نیز مانند کیانوش رستمی نتوانست در مسابقات قهرمانی آسیا برای کسب سهمیه المپیک به امتیاز لازم برسد.

وزنه برداری قهرمانی آسیا، دومین طلایی المپیک ریو هم به امتیاز لازم نرسید، یک برنز و 2 نقره برای سهراب مرادی

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا در دسته 96 کیلوگرم، سهراب مرادی که کار خود را در یک ضرب با رکورد 174 و مدال برنز تمام نموده بود، دوضرب را با وزنه 210 کیلوگرمی شروع کرد که پیروز شد آن را بالای سر ببرد.

او در حرکات دوم و سوم در مهار وزنه 220 کیلوگرم که برای کسب سهمیه المپیک خیلی مهم بود، ناپیروز عمل کرد تا همان رکورد 210 کیلوگرم برای او ثبت گردد و به مدال نقره دوضرب برسد. مرادی در مجموع نیز رکورد 384 کیلوگرم را در این دسته به خود اختصاص داد.

با این وزنه ها سهراب مرادی علاوه بر برنز یک ضرب، به نقره دو ضرب و مجموع رسید اما مانند کیانوش رستمی برای کسب سهمیه المپیک به امتیاز لازم نرسید.

کیانوش رستمی و سهراب مرادی دو طلایی وزنه برداری ایران در المپیک 2016 ریو بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 942

به "وزنه برداری قهرمانی آسیا، دومین طلایی المپیک ریو هم به امتیاز لازم نرسید، یک برنز و 2 نقره برای سهراب مرادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه برداری قهرمانی آسیا، دومین طلایی المپیک ریو هم به امتیاز لازم نرسید، یک برنز و 2 نقره برای سهراب مرادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید