ورمزیار: استقلال در یک صورت مدعی اول قهرمانی می گردد، حذف سرخابی ها از آسیا اتفاق خوبی است

به گزارش رپید دانلود، پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد، حذف سرخابی ها از آسیا اتفاق خوبی است به شرطی که به حذف آنها عادت نکرده و مسائل این دو باشگاه را ریشه ای حل کنیم.

ورمزیار: استقلال در یک صورت مدعی اول قهرمانی می گردد، حذف سرخابی ها از آسیا اتفاق خوبی است

صادق ورمزیار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل پدیده گفت: شاگردان مجیدی توانستند بازی خوبی را در مشهد به نمایش بگذارند و با یک نتیجه پرگل پدیده را شکست دهند. ویژگی خوبی که سال جاری استقلال دارد این است که به بردن عادت نموده و پس از 11 هفته این تیم هنوز باختی نداشته است. وقتی یک تیمی شکست نمی خورد و در مرحله بعدی بازی هایش را با پیروزی پشت سر می گذارد می تواند خود را در قواره های یک مدعی نشان دهد. البته مهم این است که آبی پوشان بتوانند این فرایند را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه مجیدی هنوز ترکیب ثابت تیمش را پیدا ننموده است، توضیح داد: استقلال در بازی هایی که انجام داده در ترکیبش تغییر زیاد داشته است. همین امر باعث می گردد که این تیم به هماهنگی صد درصد نرسد و جابه جایی های زیاد به ضرر آبی پوشان است. آنچه تعیین است مجیدی هرچه زودتر باید به ترکیب ایده آلش دست پیدا کند و تاکتیک تیمش را براساس نفرات مدنظرش برنامه ریزی کند. استقلال در صورتی مدعی اول قهرمانی می گردد که اعضای کادر فنی آبی پوشان بتوانند ترکیب اصلی تیم را بشناسند و در بازی های آینده تیم را با تغییر کمتری به زمین بفرستند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا تیمِ مجیدی در نیم فصل احتیاج به تقویت دارد، گفت: قطعاً استقلال احتیاج به تقویت دارد. تیم مجیدی احتیاج به وینگرهای چپ و راست دارد که بتوانند با نفوذ های خود برای مهاجمان موقعیت گل ایجاد نمایند. علاوه بر وینگر، استقلال احتیاج به یک بازیساز خوب دارد تا بتواند بازی تیم را روی زمین بهبود ببخشد و به بازی سرعت دهد. در حال حاضر با توجه به حضور ژستد و همین طور رمضانی، استقلال رو به بازی مستقیم آورده است و بازیکنان این تیم در محوطه جریمه با استفاده از توپ های سوم به گل می رسند. اگر یک تیم با بررسی خوب از شیوه بازی استقلال، راه های نفوذ را ببندد، آبی پوشان به مشکل می خورند، اما با اضافه شدن یک بازیساز می توانند از روی زمین هم به گل برسند.

ورمزیار درباره حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا خاطر نشان کرد: به هر حال باید یک بار برای همواره مشکل این دو تیم حل گردد. نمی توانیم هر سال مسائل استقلال و پرسپولیس را لاپوشانی کنیم و مجوز موقت برای شان بگیریم. شاید بتوانیم بگوییم حذف سرخابی ها از آسیا اتفاق خوبی باشد به شرطی که به حذف شان هم عادت ننموده و سعی کنیم ریشه ای مسائل مربوط به این دو باشگاه را حل کنیم. به عقیده من دولت به عنوان متولی استقلال و پرسپولیس باید پا پیش بگذارد و مشکل شان را حل نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1384

به "ورمزیار: استقلال در یک صورت مدعی اول قهرمانی می گردد، حذف سرخابی ها از آسیا اتفاق خوبی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورمزیار: استقلال در یک صورت مدعی اول قهرمانی می گردد، حذف سرخابی ها از آسیا اتفاق خوبی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید