واریز یارانه نقدی فردا شب ، یارانه 100 هزار تومانی چه زمانی واریز می گردد؟

به گزارش رپید دانلود، به گزارش خبرنگاران، طبق روال یک سال گذشته و بنا بر اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومان دی ماه در ساعت 24 فردا، 20 دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می گردد.

واریز یارانه نقدی فردا شب ، یارانه 100 هزار تومانی چه زمانی واریز می گردد؟

اگرچه رقم یارانه نقدی به روال سال های قبل، 45 هزار و 500 تومان است، اما برای 21 میلیون نفر، 35 هزار تومان کمتر پرداخت می گردد.

این افراد اولین مرحله از وام یک میلیون تومانی کرونا را در بهار سال جاری دریافت کردند که اقساط آن از تیر ماه شروع شده است. این ماه هفتمین قسط این وام از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات کرونا را دریافت نموده اند، کسر خواهد شد.

همچنین در آذر ماه حدود هفت میلیون خانوار مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا را دریافت کردند که اقساط آن از یارانه معیشتی کسر می گردد.

به جز وام کرونا، پرداخت یارانه معیشتی کرونا نیز از جمله مصوبات سری قبل ستاد ملی کرونا بود که طبق آن به 34 میلیون نفر از جمعیت کشور در چهار نوبت پرداخت می گردد.

مبلغ این یارانه برای حدود 9 میلیون نفر افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی 120 هزار تومان و برای 25 میلیون نفر از افراد کم درآمد مبلغ 100 هزار تومان به ازای هر نفر است.

از آنجایی که اولین نوبت آن در روز 28 آذر ماه واریز شد و فرداشب نیز یارانه نقدی واریز می گردد، به نظر می رسد که واریز دومین مرحله از یارانه کرونا در هفته بعدی یعنی روزهای پایانی دی ماه انجام گردد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 765

به "واریز یارانه نقدی فردا شب ، یارانه 100 هزار تومانی چه زمانی واریز می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز یارانه نقدی فردا شب ، یارانه 100 هزار تومانی چه زمانی واریز می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید