نمایشگر همواره روشن در آیفون را چگونه فعال کنیم؟

به گزارش رپید دانلود، تهران (پانا) - با استفاده از یک ترفند ساده در گوشی های آیفون، کاربران می توانند ویژگی نمایشگر همواره روشن را فعال نمایند.

نمایشگر همواره روشن در آیفون را چگونه فعال کنیم؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در سال 2017 بود که شرکت اپل آیفون X را روانه بازار کرد. این گوشی اولین مدل آیفون با صفحه نمایش OLED با وضوح 458 پیکسل در هر اینچ بود. از آن موقع، تمام مدل های سری آیفون با پنل OLED عرضه می شوند. فناوری این صفحه نمایش کنتراست بهتری را ارائه می دهد و تجربه کلی کاربر از تماشای صفحه نمایش را بهبود می بخشد.

این فناوری مدتی است که وجود دارد و به طور گسترده در تلفن های هوشمند اندرویدی مورد استفاده قرار می گیرد. سامسونگ رقیب اپل، گوشی های هوشمند پرچمدار خود را با نمایشگر های AMOLED با کیفیت بالا و نرخ تازه سازی بالاتری فراوری می نماید.

حتی بعضی از تلفن های هوشمند رده پایین این شرکت به جای پنل های LCD، با نمایشگر OLED عرضه می شوند. صفحه نمایش OLED علاوه بر اینکه کیفیت تصویر بهتری را ارائه می دهد، ویژگی صفحه نمایش همواره روشن را نیز برای کاربران مهیا می نماید. با استفاده از یک ترفند ساده، کاربران می توانند ویژگی نمایشگر همواره روشن را در آیفون خود فعال نمایند. البته این ترفند فقط روی آیفون هایی که دارای صفحه نمایش OLED هستند، یعنی همه مدل هایی که بعد از آیفون X عرضه شدند از جمله آیفون 12 و آیفون 13 کار می نماید.

اولین گام در این ترفند، پیدا کردن یک برنامه کاربردی است که حاوی تصاویر پس زمینه لایو با پس زمینه سیاه باشد. کاربران می توانند برای یافتن برنامه مورد نظر خود به اپ استور مراجعه نمایند. پس از دانلود اپلیکیشن مورد نظر، کاربران باید به بخش Guided Access در منوی Accessibility در تنظیمات آیفون مراجعه نموده و آن را فعال نمایند. پس از فعال شدن این ویژگی، کاربران باید تنظیمات رمز عبور را باز نمایند و مطمئن شوند که گزینه تشخیص چهره نیز فعال است، سپس یک Guided Access Passcode تنظیم نمایند. در مرحله بعدی باید گزینه میانبر دسترسی را فعال نمایند و قفل اتوماتیک صفحه نمایش هم روی هرگز باشد.

اکنون تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که به برنامه صفحه نمایش بازگشته و تصویر زمینه را با پس زمینه مشکی باز کند و سه بار روی دکمه روشن/خاموش ضربه بزند تا Guided Access را فعال کند. این اقدام صفحه را روی صفحه نمایش لایو تنظیم می نماید که می تواند زمان یا تاریخ را نمایش دهد و از ارسال اعلان به وسیله سایر برنامه ها جلوگیری می نماید. برای خاموش کردن صفحه نمایش همواره روشن که با استفاده از قابلیت Guided Access اجرا شده، باید سه بار روی دکمه روشن/خاموش ضربه زد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1312

به "نمایشگر همواره روشن در آیفون را چگونه فعال کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگر همواره روشن در آیفون را چگونه فعال کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید