تور ارزان روسیه: راهنمای سفر به مسکو؛ میزبان جام جهانی 2018

به گزارش رپید دانلود، بیشترین تعداد بازی های جام جهانی 2018 در مسکو مرکز روسیه انجام می گردد. جالب است بدانید این اولین جام جهانی در تاریخ است که در اروپای شرقی برگزار می گردد. مسکو مرکز روسیه یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین شهرهای روسیه است. برای افرادی که قصد سفر به مسکو مرکز روسیه را دارند کسب اطلاعات راجع به این شهر، حمل و نقل عمومی و مکان های برگزاری مسابقات الزامی است.

تور ارزان روسیه: راهنمای سفر به مسکو؛ میزبان جام جهانی 2018

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

تور روسیه

درباره مسکو

مسکو در سال 1147 در تپه Borovitsky از تلاقی دو رودخانه تأسیس شد. مسکو یکی از شهرهای فدرالی روسیه است که اهمیت بالایی دارد و در بخش اروپایی کشور در بین رودخانه اکا و ولگا واقع شده است و مساحتی معادل 2561.5 کیلومترمربع را به خود اختصاص داده است. مسکو بزرگ ترین شهر روسیه است. با توجه به اطلاعات سال 2017، 12٬380٬664 نفر در مرکز زندگی می نمایند.

مسکو شهر سبزی است که در آن پارک های زیادی وجود دارد؛ پارک گورکی، سوکولنیکی، لوسینی استروم، باغ ها، بلوارها، حوضچه ها و تفرجگاه های متعددی در این شهر سبز وجود دارد. تابستان در پارک ها راستاهای دوچرخه سواری، پیک نیک و والیبال ساحلی پرطرفدار است و در زمستان میدان یخی و اسکی برپا می گردد.

مسکو امروزی به 12 ناحیه تقسیم می گردد. این شهر مانند خورشید در نقاشی بچه ها است. کرملین در وسط قرارداد این یک قلعه، موزه و مرکز قدرت است. از این نقطه به تمام نقاط کشور جاده کشیده شده است. در حیاط خانه های مسکو اتاق های قدیمی و کلیساهای قدیمی روسیه، ساختمان های ساخته شده به سبک امپراتوری قابل مشاهده است. مرکز کسب و کار شهر مسکو آسمان خراش ها هستند.

در حال حاضر مردم در جستجوی ایده ها، دانش و جشنواره های تازه به مسکو می فرایند. هر هفته، انجمن ها، جشنواره های غذا، تورها و برترین تئاترهای دنیا، نمایشگاه های کتاب، مسابقات اتومبیل رانی، مسابقات فوتبال از برترین باشگاه ها در مسکو برگزار می گردد.

فوتبال برای مرکز روسیه بسیار مهم است، شما می توانید آن را با این واقعیت که در فصل 16 /2015 در لیگ برتر، تقسیم قهرمانی کشور ببینید که چهار باشگاه ها از مسکو CSKA، اسپارتاک، دینامو و Lokomotiv وجود دارد که هر یک از آن ها بخش مهمی از تاریخ فوتبال روسیه است.

شرایط آب وهوا

برای رفتن به مسکو بهتراست شرایط هوا را در روزهای برگزاری جام دنیای آنالیز کنید. در خرداد ماه میانگین دمای هوا در روز 22 تا 23درجه سانتی گراد است و درشب بین 13 تا 24 درجه سانتی گراد متغیر است. در تیرماه میانگین دما در روز 25 درجه سانتی گراد و در شب 15 درجه سانتی گراد است. در هر صورت بهتراست در زمان های رفتن به ورزشگاه لباس گرم از جمله کلاه به همراه داشته باشید.

حمل ونقل عمومی

در مسکو می توانید از انواع سیستم حمل و نقل عمومی از جمله هواپیما، قطار، اتوبوس،دوچرخه و منوریل بهره ببرید در ادامه با جزپیات بیشتر راجع به خطوط مختلف و هزینه های هر کدام صحبت می کنیم.

به فرودگاه و از فرودگاه

تقریباً 40 دقیقه طول می کشد تا به وسیله قطار Aeroexpress به یکی از فرودگاه های بزرگ مسکو برسید. برای فرودگاه Sheremetyevo، قطار Aeroexpress هر 30 دقیقه از ایستگاه راه آهن بلاروسکی حرکت می نماید. قطارهای فرودگاه ونکووا هر ساعت از Kievsky Vokzal حرکت می نمایند. برای فرودگاه Domodedovo، قطارها هر 30 دقیقه از Paveletsky Vokzal حرکت می نمایند. قطارهای Aeroexpress از ساعت 6:00 صبح تا نیمه شب به ونکووا و فرودگاه های Domodedovo در حرکت هستند. اولین قطار از Sheremetyevo ساعت 5:00 صبح و به Sheremetyevo، در 5:30 عصر است. آخرین قطارها از این فرودگاه در ساعت 00:30 بامداد حرکت می نمایند. برای خرید بلیط های قطار Aeroexpress می توانید به صورت آنلاین اقدام و هزینه کمتری پرداخت کنید.

مترو

سیستم متروی مسکو در خطوط و حلقه های شعاعی سازمان دهی شده است. بیشتر خطوط از مرکز شهر (به استثنای خطوط Kakhovskaya و Butovskaya Lines) عبور می نمایند. خط Ring تمام خطوط دیگر، به جز Kakhovskaya، Butovskaya، تک خطی و حلقه مرکزی مسکو را به یکدیگر متصل می نماید. هرکدام از 13 خط (به استثنای تک خطی و حلقه مرکزی مسکو) دارای نام، شماره و رنگ خاص خود است. شما یک نقشه مترو دقیق با تمام اطلاعات شامل؛ نام خطوط و ایستگاه در هر لابی ایستگاه مترو و قطار پیدا خواهید کرد. ایستگاه ها نیز برای راحتی مسافران رنگی هستند. تابلو ایستگاه بعدی در قطارها به دو زبان روسی و انگلیسی موجود است.

معمولاً با تعویض یک یا دو خط مترو می توانید به تمامی نقاط مسکو برسید. این جابه جایی ها به وسیله حلقه مرکزی مسکو (MCR) که در سال 2016 افتتاح شد صورت می گیرد. همه خطوط انتقال در زیرزمین ساخته شده است. تفاوت اصلی MCR با مترو معمولی در نوع قطارها و فاصله زمانی بین حرکت قطارها است. برای مثال MCR دارای قطارهای متفاوت از مترو معمولی است و بازه های زمانی بین قطارها طولانی تر است. البته انتقال به MCR رایگان است. برای پیدا کردن راستاهای مناسب و راهنمای انتخاب راستا می توانید از نرم افزار موبایل Moscow Metro app که در هر دو نسخه ای اواس و اندروید طراحی شده اند، بهره ببرید. برای افرادی که معلولیت دارند و احتیاج به یاری دارند، افرادی هستند که به صورت رایگان به آن ها خدمات می دهند و آن ها را هدایت می نمایند.

چند گزینه برای پرداخت هزینه مترو شما وجود دارد. ساده ترین روش خرید یک بلیط در یکی از پایانه های مترو است (پول نقد یا کارت های بانکی پذیرفته می گردد). با توجه به دستوراتی که روی صفحه واقع شده است، نوع مناسب بلیط و تعداد سواری های موردنظر را انتخاب کنید. کرایه ها تقریباً برای هر سواری 55 روبل (33٬000 ریال) است. شما می توانید از یک تا سقف 60 سواری روی هر بلیط قرار دهید. هرچه تعداد بیشتری انتخاب کنید هزینه هر سواری کمتر می گردد. وقتی شما 60 سواری را انتخاب می کنید تقریباً مبلغ 1700 روبل (1020٬000 ریال) را پرداخت می کنید در این صورت هر سواری 28 روبل (17٬000 ریال) برای شما آب می خورد.

گزینه دیگر این است که بلیط خود را از یک کارشناس که آنجا است بخرید. از شما درباره نوع کارت بانکی شما و تعداد سواری هایی که می خواهید در بلیط خود قرار دهید سؤال می نماید و برترین بلیط را پیشنهاد می دهد. دفاتر بلیط در لابی مترو بعلاوه کارت های سفر را ارائه می دهند که محدود به زمان هستند، اما نه تعداد سواری. قیمت های معادل پول ایران تقریباً برابر است با:

  • یک روزه 210روبل (125٬000 ریال)
  • 3 روزه 400 روبل (240٬000 ریال)
  • 7 روزه 800 روبل (480٬000 ریال)
  • 30 روزه 2000 روبل (1٬200٬000 ریال).
  • 90 روزه 5000 روبل (3٬000٬000 ریال)

گزینه سوم خرید یک کارت سه منظوره ترویکا است که برای اتوبوس ها، اتوبوس های برقی ٰ و بعلاوه مترو مناسب است. شما می توانید پول خود را به کارت ترویکا خود را در پایانه های کرایه، مترو یا دفاتر حمل و نقل در سطح شهر، یا درون وب سایت منتقل کنید. با کارت ترویکا، سوارهای مترو 35 روبل (20000 ریال) می گردد. شما می توانید کارت سه منظوره را در دفاتر بلیط مترو، کیوسک های خود Mosgortrans یا رسانه های تلفن همراه بخرید. هزینه گرفتن کارت سه بعدی 50 روبل (30000 ریال) است. البته این کارت ها به صورت اجاره ای است و وقتی که کارت را به کارمند دفتر بلیط برگردانید هزینه را پس خواهید گرفت.

بیشتر ایستگاه های مترو برای پذیرش کارت های بانکی PayWave که جهانگرد ها به همراه دارند، مجهز هستند. سواری های مترو با کارت PayWave چهل روبل (24٬000ریال) است.

منوریل

در مسکو تنها یک مونوریل وجود دارد و به عنوان مرکز حمل و نقل عمومی محدود به شمار می رود. مونوریل راستا بین ایستگاه مترو VDNKh و Timiryazevskaya اجرا می گردد. مونوریل سامانه ای با اهداف مترو است. مهم نیست که کجا در مترو نهاده شده اید، اگر قصد سفر برای کمتر از 90 دقیقه دارید، می توانید از همان بلیط ها برای انتقال به مونوریل بهره ببرید. هنگام انتقال، احتیاج به پرداخت اضافی ندارید و سیستم آن همچون سیستم مترو است.

قطارهای رفت و آمد

اسامی 10 ایستگاه راه آهن مسکو که نام آن ها در برگیرنده نام شهرهای بزرگ و راستاهای خاصی است که قطار از آن ها عبور می کkند:

Belorussky, Kazansky, Kievsky, Kursky, Leningradsky, Paveletsky, Rizhsky, Savelovsky, Yaroslavsky.

قطارهای رفت و آمد الکتریکی از اوایل صبح تا آخر شب اجرا می شوند.

کرایه های قطار در هر سمت از 20.50 روبل (12٬000 ریال) آغاز می گردد. در اینجا به نحوه پرداخت کرایه قطار می پردازیم:

  • اگر آنجا هستید، یک بلیط در دفتر بلیط در داخل ایستگاه یا خارج از قطار بخرید.
  • یک بلیط از یکی از پایانه های بلیط در ایستگاه یا بیشتر ایستگاه های قطار می توانید بخرید. تاریخ و مقصد خود را در پایانه مشخص می کنید و پرداخت را به صورت نقدی یا با استفاده از کارت بانکی می توانید انجام دهید.
  • کارت ترویکا را در مترو یا در ایستگاه راه آهن بخرید؛ آن را با پول (به وسیله پایانه پرداخت) دریافت کنید و بلیط قطار خود را با کارت ترویکا پراخت کنید.
  • بلیط خود را تا مقصد نگه دارید. وقتی بازرسان بلیطاین مورد را چک می نمایند، اگر بلیط به همراه نداشته باشید 1000 روبل (590٬000 ریال) جریمه می شوید. در بعضی از ایستگاه ها، Savelovsky به عنوان مثال، حتی نمی توانید ایستگاه را بدون بلیط قطار خود ترک کنید: باید آن را در خروجی اسکن کنید.
  • قبل از اینکه با قطار رفت و آمد کنید، برنامه را با دقت بخوانید. گاهی اوقات قطارها سریع السیر هستند و در بعضی از ایستگاه ها توقف ندارند.. قطارها می توانند راهی مناسب برای سفر در میان شهرهای اطراف باشند؛ جایی که جاده های مستقیم یا خطوط مترو در دسترس نیست. برای شناخت راه خود با قطارهای رفت و آمد، سعی کنید از نرم افزارهای راهنمای مبتنی بر موبایل بهره ببرید.

اتوبوس، تریلر، تراموا

اگر قبلاً کارت سه منظوره تهیه نموده اید، می توانید از آن برای پرداخت کرایه در اتوبوس، تریلر یا ترامو بهره ببرید. اگر نه شما می توانید کارت سه منظوره را در Metro بخرید و از هر پایانه پرداختی برای دریافت آن با پول بهره ببرید. با کارت سه منظوره، سواری در اتوبوس، تریلر یا تراموا هزینه 35 روبل (20٬000 ریال) خواهد بود. بلیط های اتوبوس رانی معمولی (فقط برای یک سفر تنها) را می توانید از راننده اتوبوس ها یا گیشه های مشخص شده فروش بلیط که از ساعت 7:00 تا 10:00 بعدازظهر باز هستند، بخرید.

شما می توانید یک یا چند سواری را در بلیط اتوبوس، تریلر و تراموا انتخاب کنید. هرچه تعداد سواری های بیشتری انتخاب کنید، قیمت هر سواری آن مقرون به صرفه تر می گردد (این بلیط بعلاوه می تواند در مترو استفاده گردد):

  • 1 سواری: 55 روبل (32٬000 ریال)
  • 2 سواری: 110 روبل (66٬000 ریال)
  • 20 سواری: 720 روبل (430٬000 ریال)
  • 40 سواری: 1140 روبل (680٬000 ریال)
  • 60 سواری: 1150 روبل (فقط برای حمل و نقل زمینی) (690٬000 ریال)
  • کارت سفر دنیای ماهانه برای حمل و نقل زمینی: 1040 روبل. (620٬000 ریال)

برنامه های در حال انجام ممکن است بین راستاها متفاوت باشد. اولین اتوبوس ها، تریلرها و تراموا معمولاً بین ساعت 5:00 و 6:00 صبح در راستاهای خود قرار می گیرند؛ بعضی مواقع، از ساعت 9:00 شب تا 01:00 توقف می نمایند. در بعضی از بخش های شهر، حمل و نقل عمومی شبانه صورت می گیرد. 11 خط شبانه اتوبوس، واگن برقی و تراموا در مسکو وجود دارد.

اتوبوس های Bk و Bc در خط Sadovoye هر 15 دقیقه در شب حرکت می نمایند. اتوبوس های H1 هر 30 دقیقه از ایستگاه مترو Yugo Zapadnaya به سمت فرودگاه Sheremetyevo حرکت می نمایند و در راستا خود از مرکز شهر عبور می نمایند. هفت راستا اتوبوس شبانه، سه تریلر و یک راستا تراموا در مسکو وجود دارد (تراموا شماره 3 از ایستگاه مترو Akademika Yangelya تا ایستگاه مترو Chistye Prudy).

علاوه بر اتوبوس های معمولی، راستاهای اتوبوس نیمه سریع با اتوبوس های بزرگ تر وجود دارد و تنها در ایستگاه های اصلی توقف دارند؛ شماره آن ها با 9 آغاز می گردد. یکی از این راستاها، راستا شماره 904 از ایستگاه مترو دینامو به محله میتینو است. مثال دیگر، راستا شماره 902 است که از Solntsevo تا Kievsky Vokzal عبور می نماید. کل سواری فقط 20 تا 25 دقیقه طول می کشد. اتوبوس از یک خط اختصاصی استفاده می نماید که در آن اتومبیل ها مجاز به رانندگی نیستند.

17 راستا سری M وجود دارد که به معنای راستاهای اصلی هستند؛ برای مثال M1 و M4 و غیره. این ها معمولاً از خیابان های اصلی خروجی یا خطوط مترو پیروی می نمایند. این خطوط اتوبوس بارنگ (با برنامه ریزی و در توقف) خطوط مترو که دنبال می نمایند شناسایی می شوند. به عنوان مثال، M1 سبز، راستا اتوبوسی است که عمدتا در پی Zamoskvoretskaya سبز، خط مترو، است. M2 آبی از خط Filevskaya پیروی می نماید، M7 بنفش از خط Tagansko-Krasnopresnenskaya پیروی می نماید و غیره.

در بعضی از ایستگاه های اتوبوس، تریلر و تراموا در مسکو، وای فای رایگان وجود دارد که به وسیله Mosgortrans-Free، قابل دسترس است. برای استفاده باید با استفاده از SMS ثبت نام کنید. جلسات Wi-Fi محدودیت زمانی حدبیشتر 25 دقیقه ای دارد. حدبیشتر تعداد افرادی که می توانند همزمان از Wi-Fi در آن مکان استفاده نمایند، 50 نفر است.

رانندگی در مسکو

هنگام رانندگی در مسکو، با دقت به علائم هدایت و رانندگی و علائم جاده نگاه کنید. بهتر است از هدایتگر GPS بهره ببرید. مسکو مانند هر شهر بزرگ دیگر بسیار شلوغ است. ترافیک بین ساعت 8:30 تا 11:00 صبح (ساعت مسکو) و بین ساعت 5:30 تا 09:00 شب زیاد است. قبل از رفتن، منطقی است که راستا خود را با برنامه تلفن همراه یا هدایتگر طراحی کنید. هدایتگر معمولاً به شما می گوید کجا بدترین ترافیک را دارد؛ اما در مرکز شهر، پیاده رفتن یا با مترو در هر زمانی از روز یا شب آسان تر است.

بسیاری از خیابان ها در مسکو دارای یک خط حمل و نقل عمومی اختصاصی هستند که اتومبیل ها نمی توانند در آن راستا رانندگی نمایند و تخلف از آن جریمه 3000 روبل (1٬700٬000 ریالی) را در بردارد. خطوط اتوبوس به وضوح علامت گذاری شده اند و با علامت بزرگ A در آسفالت جاده مشخص هستند. خطوط اتوبوس برای ترافیک عمومی آخر هفته و تعطیلات عمومی باز است.

پارکینگ های پولی در بسیاری از نقاط مسکو موجود است: در همه جا در مرکز شهر، در اطراف ایستگاه های مترو، مراکز خرید و غیره موجود است. منطقه ها پارکینگ با یک علامت P درون یک مربع آبی و یک قرص سفید با تصاویر سکه روی آن مشخص شده است. نرخ پارکینگ بین 40 تا 200 روبل (23٬000 ریال تا 120٬000 ریال) در ساعت است. نرخ هر پارکینگ کنار شماره پارکینگ در تابلوهای تبلیغاتی نوشته شده است. نحوه پرداخت پول پارکینگ:

  • با ارسال یک پیغام متنی به 7757 در این فرمت: شماره پارکینگ * شماره پلاک خودرو * تعداد ساعت درخواستی. برای مثال؛ 1004*а123аа199*3
  • به وسیله یکی از پایانه ها که همه جا هستند. این پایانه ها کارت می گیرند. برای دستورالعمل های دقیق در خصوص نحوه پرداخت برای پارکینگ در مسکو به Mosparking بروید. شما نمی توانید برای پارکینگ خیابانی در مسکو پول بپردازید.
  • به وسیله برنامه موبایل پارکینگ مسکو؛ شما باید کارت بانکی خود را به آن متصل کنید و شماره خودرو خود را وارد کنید. برنامه معمولاً شماره پارکینگ را به وسیله GPS شناسایی می نماید (اما بهتر است که آن را چک کنید). حساب خود را شارژ می کنید و هشدار ارسال می نماید که مدت زمان پارکینگ شما پیش پرداخت شده است. باید حداقل 15 دقیقه هزینه پارکینگ خود را پرداخت کنید. اگر زودتر پارکینگ را ترک کنید، برنامه پارکینگ مسکو پول شما را ذخیره می نماید.

امکانات پارکینگ خیابانی نیز در دسترس است (برای مثال در فروشگاه های اصلی یا مراکز خرید) که ممکن است پارکینگ های بالای سطح زمین یا زیرزمین ارائه دهند. نرخ ها در همه جا متفاوت هستند. معمولاً نرخ ها را می توانید در بیلبوردها آنالیز کنید. معمولاً هزینه ها را باید به پارکور پرداخت کنید.

در مرکز تاریخی شهر، به ویژه در مجاورت میدان سرخ، مردم معمولاً ماشین خود را در پارکینگ زیرزمینی ایستگاه متروی Ploshchad Revolutsii، در زیر هتل Moskva یا هتل ملی پارک می نمایند.

گزینه دیگر این است که ماشین خود را در یکی از پارک ها و امکانات تفریحی واقع در نزدیکی یکی از ایستگاه های مترو زیر پارک کنید:

Annino، Slaviansky Bulvar، Strogino، Volokolamskaya، Zyablikovo، Shipilovskaya، Krasnogvardeiskaya، Bulvar Dmitriya Donskogo، Vykhino، Izmailovskaya، Bulvar Admirala Ushakova، Salaryevo و Novokosino

ماشین شما می تواند در تمام طول روز از ساعت 6 صبح تا 9:30 بعد از ظهر به وقت مسکو، آنجا پارک گردد. هزینه آن را با کارت مترو یا نقدی می توانید پرداخت کنید. با کارت مترو دو سواری هزینه کمتر می گردد و به صورت نقدی 50 دوبل (29٬000 ریال) و در صورت توقف در شب، به ازای هر شب 100 دوبل (59٬000 ریال) هزینه دریافت می گردد.

به اشتراک گذاری خودرو

چندین ارائه دهندگان ماشین در مسکو وجود دارد. بعضی از آن ها عبارت هستند از: Anytime، Delimobile، Car5، BelkaCar و YouDrive.

برای استفاده از این سرویس، شما باید یک برنامه تلفن همراه را دانلود کنید، در سیستم ثبت نام کنید، یک قرارداد خدمات (در دفاتر خود یا به وسیله پیک) امضا کنید و کارت بانکی خود را به حساب خود در سیستم پیوند دهید. اکنون شما آماده استفاده از خدمات به اشتراک گذاری ماشین هستید.

نرخ تمام ارائه دهندگان یکسان است: تقریباً 8 روبل (4800 ریال) در دقیقه. بیشتر اتومبیل های آن ها، Hyundai Solaris یا Kia Rio است. توصیه می گردد که وب سایت ارائه دهنده خدمات را برای شرایط اجاره ماشین که برای اتباع خارجی مورد استفاده قرار می گیرد، آنالیز کنید. هرکدام از آن ها شرایط خاص خود را دارند. به عنوان مثال، در Delimobile، تابعیت روسی به طور پیش فرض به عنوان یک الزام اجباری فرض شده است. با این حال، این به این معنا نیست که آن ها نمی توانند به اتباع خارجی ماشین اجاره دهند، بلکه شرایط خاصی برای اجاره ماشین به آن ها دارند. بقیه شرکت ها نیز به همین شکل مقررات خود را دارند.

دوچرخه سواری

بیش از 150 ایستگاه اجاره دوچرخه در مسکو وجود دارد. دوچرخه های معمولی و الکتریکی در دسترس هستند. نحوه استفاده از دوچرخه اجاره ای به این صورت است:

  • در وب سایت اجاره دوچرخه (velobike.ru) به وسیله اپلیکیشن تلفن همراه یا در پایانه ایستگاه دوچرخه ثبت نام کنید؛
  • پول را به حساب کارت بانکی خود یا کارت ترویکا واریز کنید (که باید با پول پیش پرداخت کنید). بیعانه هر دوچرخه 1000 روبل (600٬000 ریال) است.
  • یک نرخ برنامه را انتخاب کنید که به شما تعداد نامحدودی از 30دقیقه سواری در یک دوره مشخص می دهد. برنامه 24ساعته 150 روبل (90٬000 ریال) است، برنامه هفتگی 400 روبل (240٬000 ریال) است و طرح ماهیانه 600 روبل (350٬000ریال) هزینه دارد؛ بنابراین شما باید مبلغ 1150 روبل (690٬000 ریال) حداقل در حساب خود برای اجاره دوچرخه (مبلغ دوچرخه و بعلاوه استفاده از دوچرخه 24 ساعته) قرار دهید.
  • نام کاربری و رمز عبور خود را در پایانه (در نوار) برای اجاره یک دوچرخه بنویسید. شما برای 30 دقیقه اولین بار در بالای برنامه نرخی که برای آن هزینه نموده اید، هیچ هزینه ای نخواهید داشت؛ اما اگر مدت بیشتری طول بکشد، برای هر زمان اضافی بین 31 دقیقه تا 60 دقیقه، 90 روبل (54000 ریال) هزینه خواهد شد. برای دو ساعت، 400 روبل (230٬000ریال) برای سه ساعت 900 روبل (540٬000 ریال) برای شش ساعت بیش از 30 دقیقه اول شما باید هزینه بپردازید؛ بنابراین استفاده از یک دوچرخه اجاره ای برای شهر کوچک 10 تا 30 دقیقه طول می کشد. اگر برنامه را دنبال کنید، مجبور نیستید مبلغ اضافی را پرداخت کنید.
  • شما می توانید دوچرخه خود را در هر ایستگاه اجاره ای رها کنید. دوچرخه را به طور قاطع در پارکینگ قرار دهید و منتظر پیغام اتمام سفر روی صفحه نمایش و یک سیگنال صوتی باشد که با یک متن به تلفن شما ارسال می گردد. 1000 روبل سپرده شما زمانی که نرخ شما منقضی می گردد، به شما بازپرداخت می گردد.

بعضی از خیابان ها در مسکو خط مخصوص دوچرخه دارند. در حال حاضر 40 خط دوچرخه در مسکو وجود دارد و تعداد آن ها هر ساله رشد می نماید. یکی از طولانی ترین خطوط دوچرخه در مسکو، طول کل حلقه مسکو را نشان می دهد.

پشتیبانی مشتری: 9568286(945)7+

جام دنیای 2018

همان طور که می دانید روسیه به عنوان میزبان جام دنیای 2018 انتخاب شده است . یکی از مهم ترین شهرهایی که میزبانی رقابت ها را برعهده دارد مسکو است. در ادامه راجع به ورزشگاه اسپارتاک مسکو، محل برگزاری مسابقات و مکان های تمرین آن صحبت می کنیم.

ورزشگاه اسپارتاک

اسپارتاک باشگاه فوتبال شماره 1 در روسیه است. مسکو، نزدیک به 80 سال بود که منتظر ورزشگاه اختصاصی خود بود. مدیریت باشگاه اسپارتاک، بارها و بارها سعی داشت که زمینه را برای عرصه باشگاه خود پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991 فراهم کند؛ اما تنها در سال 2006 این باشگاه در نهایت یک قطعه زمین را از سالن شهرداری تأمین کرد. یک سال بعد، زمین، در 2 ژوئن 2007 شکسته شد و پس از آن به علت رکود مالی، این پروژه باقی ماند. این پروژه در سال 2010 ادامه یافت.

ورزشگاه 45000 نفری اسپارتاک در تابستان سال 2014 به اتمام رسید و مسابقات رسمی خود را در 5 سپتامبر برگزار کرد. اسپارتاک باشگاه همکارش Crvena Zvezda بلگراد، صربستان را بازی کرد. یک هفته قبل دو تیم پیشکسوتان اسپارتاک یک مسابقه آزمایشی برای آزمایش زمین انجام دادند.

ایستگاه مترو تازه اسپارتاک هم زمان با ورزشگاه باز شد که عمدتاً برای خدمت به جمعیت هواداران فوتبال بود.

یکی از نکات جالب در خصوص اسپارتاک این است که مجسمه های زیادی در آنجا وجود دارد. هواداران می توانند مجسمه گلادیاتور 24متری را در خارج از ورودی دیدار نمایند. کنار زمین، یادبود بنیان گذاران اسپارتاک، چهار برادر استاروستین: نیکولای، آندری، الکساندر و پیتر وجود دارد. این بنای تاریخی به افتخار فدور چرنکوف، بازیکن فوتبال افسانه ای اسپارتاک، در سال 2015 در نزدیکی ورزشگاه افتتاح شد.

برنامه ای برای ساخت یک ورزشگاه کوچک تر در کنار ورزشگاه اسپارتاک وجود دارد. این یک فضای کاملاً فصلی است که برای هر مدل رویداد از جمله کنسرت ها و نمایش های هنری مناسب است. با توجه به پیش بینی ها، در عرصه های بزرگ و کوچک قادر به میزبانی 250 رویداد در سال در آن خواهند بود.

مکان های آموزشی

عرصه CSKA، یکی از پیشرفته ترین ورزشگاه ها در روسیه، به عنوان یک مکان آموزشی برای بازی در ورزشگاه اسپارتاک در مسکو مورد استفاده قرار می گیرد. ورزشگاه CSKA در بخش غربی مسکو به وسیله سه ایستگاه متروی Sokol ،CSKA و Khoroshevskaya قابل دسترس است.

سایر مکان های آموزشی که مرکز تربیت بدنی Spartak Stadium هستند، در محوطه ورزشگاه قرار دارند.

با این حال یکی دیگر از امکانات آموزشی که برای جام کنفدراسیون 2017 مورد استفاده نهاده شد، ورزشگاه در Ulitsa Vasiliya Botyleva نزدیک به ایستگاه مترو Shchukinskaya، نه چندان دور از ورزشگاه اسپارتاک بود. این پایگاه اصلی FC Strogino است که در گروه West در بخش دوم لیگ برتر فوتبال روسیه بازی می نماید.

  • ورزشگاه سسکا
  • ورزشگاه FC Strogino
  • ورزشگاه اسپارتاک، پایگاه پایه شماره 1

اطلاعات مفید

شماره تماس های اضطراری

112 خط اضطراری تلفن وجود دارد که می توانید از هر تلفن همراه در هر زمان اضطراری شماره گیری کنید (حتی اگر سیم کارت در دستگاه تلفن همراه شما نباشد، سیم کارت شما اعبتار کافی نداشته باشد یا صفحه کلید گوشی شما قفل شده باشد، می توانید با این شماره تماس بگیرید).

مرکز مدیریت بحران منطقه ای شعبه مسکو، وزارتخانه های اضطراری روسیه:

  • خط تلفن اضطراری دفتر مرکزی مأموریت اورژانس روسیه: 5422101(945)7+
  • خط تلفن اضطراری دفتر مرکزی مأموریت اورژانس روسیه: 6372222(945)7+

مراکز اطلاعات

دو مرکز مسافرتی دائمی در مسکو وجود دارد که اطلاعات رایگان، بروشورها، نقشه ها و راهنماهای شهر را در چندین زبان ارائه می دهند. علاوه بر این، یک وب سایت اطلاعات مسافرتی در مسکو در travel2moscow.com وجود دارد که مرکز تماس 24 ساعته دارد.

کارکنان چند زبانه در مراکز اطلاع رسانی، به راحتی می توانند بازدیدنمایندگان را در خصوص رویدادهای محلی، راستاها، گشت و گذار، حمل و نقل عمومی، موزه ها و سایر نشانه ها و امکانات و بعلاوه اورژانس هدایت نمایند.

مراکز اطلاعات مسافرتی در مسکو:

  • Triumphalnaya Ploshchad
  • (Krasnaya Ploshchad 3 (GUM

وب سایت اطلاعات مسافرتی مسکو و مرکز تماس 24 ساعته

  • 2200001(800)8
  • 2200002(800)8
  • 6631393(495)8
منبع: کجارو / welcome2018.com
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1303

به "تور ارزان روسیه: راهنمای سفر به مسکو؛ میزبان جام جهانی 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: راهنمای سفر به مسکو؛ میزبان جام جهانی 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید