نسخه نو اپلیکیشن همراه من منتشر شد

به گزارش رپید دانلود، هزار جایزه 100 گیگابایتی و 10 جایزه 100 میلیون ریالی، با به روزرسانی اپلیکیشن همراه من!

نسخه نو اپلیکیشن همراه من منتشر شد

نسخه نو اپلیکیشن همراه من در استورهای معتبر ایرانی منتشر شد و کاربران می توانند با نصب این نسخه به وسیله استورهای معتبر ایرانی همانند بازار و مایکت و یا مراجعه به صحفه رسمی همراه من به نشانی https://mymci.app در قرعه کشی هزار بسته اینترنت 100 گیگابایتی و 10 جایزه 100 میلیون ریالی شرکت نمایند.

به گزارش روابط عمومی شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند، نوترین نسخه اپلیکیشن همراه من منتشر و به منظور استفاده کاربران در استورهای معتبر ایرانی اندروید و iOS و بعلاوه صفحه رسمی اپلیکیشن همراه من به نشانی https://mymci.app نهاده شد.

کاربران می توانند با نصب نسخه نو اپلیکیشن همراه من در قرعه کشی هزار بسته اینترنت 100 گیگابایتی و 10 جایزه 100 میلیون ریالی شرکت نمایند.

بعلاوه کاربرانی که تا کنون اپلیکیشن همراه من را نصب ننموده اند نیز می توانند با نصب نسخه نو این اپلیکیشن علاوه بر دریافت 10 گیگابایت اینترنت (ویژه نصب اولی ها)، در قرعه کشی فوق شرکت نمایند.

گفتنی است در نسخه نو همراه من، کوشش شده تجربه کاربری مناسب تری در اختیار استفاده نمایندگان از اپلیکیشن قرار بگیرد و کاربران راحت تر بتوانند از خدمات موجود در اپلیکیشن همراه من بهره مند شوند.

گفتنی است قرعه کشی هزار بسته اینترنت 100 گیگابایتی و 10 جایزه 100 میلیون ریالی در تاریخ 16 مهرماه بین تمام افرادی که نسخه نو اپلیکیشن همراه من را نصب نموده اند برگزار می گردد و برندگان به وسیله وبسایت رسمی همراه اول معرفی خواهند شد.

دارندگان سیم کارت های همراه اول می توانند برای نصب نسخه نو اپلیکیشن همراه من و شرکت در قرعه کشی فوق به وسیله استورهای معتبر داخلی همانند بازار و مایکت اقدام نموده و یا جهت نصب مستقیم این اپلیکیشن به وسیله این لینک اقدام نمایند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1465

به "نسخه نو اپلیکیشن همراه من منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه نو اپلیکیشن همراه من منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید